جمعه 14 اردیبهشت 1403

استقلال نکونام لایق قهرمانی است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
استقلال نکونام لایق قهرمانی است

مهاجم سابق استقلال می‌گوید نکونام تا همینجای لیگ هم دست به کار بزرگی زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: این دیدار را کامل دیدم، استقلال 80 دقیقه نمایش فوق العاده ای داشت و فکر می‌کنم که می‌توانست 4-5 گل بزند. در دقایق آخر هم سر دو غفلت و اشتباه گل خوردند که در نهایت بازی را بردیم و به صدر برگشتیم.

به نقل از ورزش سه وی افزود: با این اسکوادی که تیم دارد، فکر می‌کنم آقای نکونام تا اینجا هم کار بزرگی کرده، با وجود تمامی مشکلاتی که از ابتدای فصل برایش ایجاد کردند و در روند خرید بازیکن آنگونه که می‌خواست بازیکن برایش نگرفتند اما همین بازیکنانی که در استقلال هستند بهترین عملکرد خود را نشان داده‌اند، غیبت یامگا و مهدی‌پور که دو بازیکن مهم برای استقلال بودند اما آبی‌ها مثل اول فصل با قدرت جلو می‌روند.

میداوودی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد و اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، استقلال قهرمان لیگ می‌شود و قطعا استقلال مدل نکونام هم لایق قهرمانی است. تا همینجای لیگ تیمی که ابتدای فصل خیلی ها فکر می‌کردند در حد کسب سهمیه و رتبه چهارم، پنجم بسته شده، فوق العاده بوده است. به همه اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان استقلال با جان و دل بازی می‌کنند و یکدلی تیم را می‌توان از شادی گل‌ها و رفتار بازیکنان و کادرفنی دید.

مهاجم سابق آبی‌ها در پایان نیز گفت: حذف استقلال از جام حذفی را باید به فال نیک بگیریم، اکنون تیم یک فرصت چند روزه دارد و امیدوارم به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنند تا برای نبردهای بعدی آماده شود. 6 هفته باقی مانده و 6 فینال، مطمئنم این تیم تا روز آخر خواهد جنگید، حالا نتیجه اش هرچه بشود خیر است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897551