سه‌شنبه 17 مهر 1403

اسپالتی از صحبت کردن با مالدینی لذت می‌برد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپالتی از صحبت کردن با مالدینی لذت می‌برد!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، شدیدا به تمجید از عملکرد دنیل مالدینی پرداخت و از دلایل دعوتش سخن گفت.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایتالیا در شرایطی آماده رقابت دوباره در لیگ ملت های اروپا می‌شود که حضور چند بازیکن جوان از جمله دنیل مالدینی فرزند پائولو مالدینی به جذابیت لیست آتزوری افزوده است.

نکته ای که لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز در کنفرانس مطبوعاتی خود به آن اشاره کرد‌. او ابتدا در مورد دنیل مالدینی گفت:" من فقط شوت های خوب او را دیدم اما قطعا ویژگی های بسیار زیادی دارد. او همان بازیکنی است که به آن نیاز داشتیم. با سر بالا بازی می‌کند و همواره حواسش به اطراف است.

با وجود سن کمش اما متقاعد شدم که حضورش کمک شایانی به خودش و تیم ملی خواهد کرد. از صحبت کردن با او لذت میبرم چرا که انگیزه بالایش برای درخشش کاملا به چشم می‌آید.

مالدینی هافبکی است که می‌تواند همه جای زمین را پوشش دهد و مالکیت توپ را حفظ کند. قطعا لیاقت دعوت به تیم ملی را داشته و این را خیلی زود به همه ثابت خواهد کرد."

اسپالتی همچنین در مورد عملکرد اخیر مهاجمان دعوت شده در تیم های باشگاهی و همچنین احتمال بازی کردن فدریکو کیه‌زا و ماتیا زاکانی گفت:" چرا که نه، زاکانی روز گذشته هم موفق به گلزنی شد و نشان داده که مهاجم با کیفیتی است.

علاوه بر کیه زا و زاکانی، ما برای اولین بار نیکولو پیسیلی را هم به تیم ملی دعوت کردیم که فصل درخشانی را در رم پشت سر گذاشته است.

او تنها 23 سال سن دارد و بر این باورم که حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بازیکنان جوان نیاز به حضور در بازی های ملی دارند تا خود را بیشتر از همیشه نشان دهند."

اسپالتی از صحبت کردن با مالدینی لذت می‌برد! 2