شنبه 29 اردیبهشت 1403

اسپانیا 6-0 قبرس / جشنواره گل اسپانیا بغل گوش هالند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپانیا 6-0 قبرس / جشنواره گل اسپانیا بغل گوش هالند! (عکس)

اسپانیا با نتیجه 6-0 از سد قبرس گذشت تا جایگاه خود در جدول گروه A انتخابی جام ملت های اروپا را مستحکم کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا که روز جمعه با نتیجه 7-1 گرجستان را در خانه‌اش درهم کوبیده بود امشب در ورزشگاه لوس کارمنس میزبان قبرس بود و یک بار دیگر جشنواره گل به راه انداخته و مهمانش را با نتیجه 6-0 شکست داد.

شاگردان لوئیس دلافوئنته که رقابت نزدیکی با نروژ سر رتبه دوم گروه A انتخابی یورو 2024 دارند برای زدن گل اول تنها به 18 دقیقه زمان نیاز داشتند؛ گاوی، ستاره جوان بارسلونا در دقیقه 18 روی پاس نیکو ویلیامز موفق به باز کردن دروازه قبرس شد.

اسپانیا پیش از پایان نیمه اول دو بار دیگر دروازه حریف را باز کرد که اولی پذیرفته و دومی مردود اعلام شد تا نیمه اول با برتری 2-0 میزبان به پایان برسد.

نیکو ویلیامز که گل اول تیمش را ساخته بود در دقیقه 33 با یک سانتر از سمت چپ محوطه جریمه توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد تا میکل مرینو با ضربه سر اختلاف را دو برابر کند. 6 دقیقه بعد از این گل آلوارو موراتا گل سوم میزبان را هم زد اما داور بعد از بازبینی صحنه آن را به علت آفساید مردود اعلام کرد.

اسپانیا در گروهی که شاید در روزهای آخر برای صعود از آن کارش به تفاضل گل بکشد روندی را در پیش گرفته که در نیمه دوم بازی امشب این تیم را به یک برد پرگل دیگر رساند؛ شاگردان دلافوئنته در این نیمه 4 گل دیگر به قبرس زدند تا آمار فوق العاده 13 گل در دو بازی را ثبت کنند.

فران تورس ستاره اسپانیا در نیمه دوم بود که توانست دو گل وارد دروازه حریف (73 و 83) کند. بعد از ستاره جوان بارسا، این خوسلو، مهاجم تازه وارد رئال مادرید، بود که یک گل زد (70) و یک گل هم در دقیقه 77 برای الکس بائنا ساخت.

اسپانیا با این پیروزی 9 امتیازی شد تا با 3 برد، 16 گل زده و 3 گل خورده در 4 بازی بعد از اسکاتلند که از 5 بازی 15 امتیاز کسب کرده در رده دوم جدول رده بندی گروه A انتخابی یورو 2024 قرار بگیرد. نروژ هم امشب در پنجمین بازی خود در این رقابت ها در شبی که هالند یک گل زد با نتیجه 2-1 از سد گرجستان گذشت و 7 امتیازی شد و در جدول سوم است.

اسپانیا 6-0 قبرس / جشنواره گل اسپانیا بغل گوش هالند! (عکس) 2
اسپانیا 6-0 قبرس / جشنواره گل اسپانیا بغل گوش هالند! (عکس) 3
اسپانیا 6-0 قبرس / جشنواره گل اسپانیا بغل گوش هالند! (عکس) 4