جمعه 4 آبان 1403

اسپورت تایید کرد:/ انتخاب مربی آلمانی برای مربی‌گری بارسا منتفی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپورت تایید کرد:/ انتخاب مربی آلمانی برای مربی‌گری بارسا منتفی شد

مدیران بارسلونا علاقه‌ای به انتخاب یولیان ناگلزمان به‌عنوان سرمربی این تیم ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ژاوی هرناندز بعد از شکست سنگین برابر ویارئال، اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد، بلوگرانا عملیات جستجوی مربی جدید را آغاز کرده است.

یکی از چیزهایی که بارسلونا برای انتخاب مربی جدید در نظر می‌گیرد آلمانی بودن او است. گفته می‌شود خوان لاپورتا علاقه بسیار زیادی به سبک بازی آلمانی دارد و تا حد امکان تلاش خواهند کرد مربی بعدی تیم آلمانی باشد.

هانسی فلیک، توماس توخل، یورگن کلوپ و یولیان ناگلزمان از مربیانی هستند که رسانه‌ها از آنها به‌عنوان نامزدهای مربی‌گری بارسلونا نام برده‌اند اما از همین الان انتخاب دو تن از آنها منتفی شده است.

یورگن کلوپ همانطور که خودش اعلام کرد، قصد دارد پس از جدایی از لیورپول حداقل یک سال استراحت کند و نمی‌خواهد به هیچ تیمی برود. حالا اسپورت اعلام کرده است که انتخاب ناگلزمان هم کنسل شده است.

مدیران بارسلونا معتقدند که چون ناگلزمان تا اواسط ماه جولای با تیم ملی آلمان قرارداد دارد، در روند آماده‌سازی بلوگرانا برای فصل آینده دچار اختلال خواهد شد. یکی دیگر از دلایل آنها برای انتخاب نکردن ناگلزمان کم‌تجربه بودن او است. گفته می‌شود مدیران به دنبال مربی باتجربه‌ای هستند.

اسپورت تایید کرد:/ انتخاب مربی آلمانی برای مربی‌گری بارسا منتفی شد 2