سه‌شنبه 17 مهر 1403

اسکالونی: دی‌ماریا به خاطر گونزالس دعوت نمی‌شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسکالونی: دی‌ماریا به خاطر گونزالس دعوت نمی‌شد!

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، می‌گوید در گذشته آنخل دی‌ماریا را به تیم ملی دعوت نمی‌کرده تا نیکو گونزالس در سایه مهاجم بنفیکا نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از کوپا آمه‌ریکا 2019، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، آنخل دی ماریا را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد و در آن زمان، بازیکن فعلی بنفیکا را که برای پاری سن ژرمن بازی می‌کرد، ناراحت کرد.

حالا بعد از 5 سال و با فتح دو کوپا آمه‌ریکا و یک جام جهانی، این مربی اعلام کرد که چرا در آن زمان روی ستاره تیمش حساب نمی‌کرد.

اسکالونی گفت:"زمانی بود که تیم فقط بازی‌های دوستانه انجام می‌داد و برای عناوین مهم رقابت نمی‌کرد. وقتی برای کسب یک جام بازی نمی‌کنیم، می‌توانیم دی‌ماریا را از ترکیب خارج کنیم. او شخصیت بسیار بزرگی دارد، اما ما پسری را آوردیم که فکر می‌کردیم کیفیت بازی را دارد، او را انتخاب کردیم، چون می‌دانستیم که باز خواهد گشت. در مورد نیکو گونزالس صحبت می‌کنم، ما به او نیاز داشتیم تا پتانسیل کامل خود را توسعه دهد."

او با اشاره به نیکو گونزالس، بازیکن فعلی یوونتوس، گفت:"زیر سایه لیونل مسی یا دی‌ماریا بودن آسان نیست، همه نمی‌توانند فشار را تحمل کنند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که به نیکو آن فرصت را برای پیشرفت بدهیم، تا او بتواند مسابقاتی را انجام دهد و آنچه که فکر می‌کردیم را در زمین نشان دهد. به محض اینکه او احساس کرد در گروه نقش متفاوتی دارد، همه چیز فرق کرد."

اسکالونی: دی‌ماریا به خاطر گونزالس دعوت نمی‌شد! 2