جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسکوچیچ استعفا نداد تا آخرین دلار قراردادش را بگیرد

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
اسکوچیچ استعفا نداد تا آخرین دلار قراردادش را بگیرد

تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی 2022 تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود 650 هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

دراگان اسکوچیچ بعداز نشست با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال راهی کرواسی شد تا منتظر تصمیم مسوولان فدراسیون بماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا در این جلسه سرمربی کروات بعداز توضیحاتی طولانی درباره شرایط تیم ملی و توانایی خود برای هدایت تیم ملی در قطر مقابل حریفان ایران، یک جواب قطعی و سریع از مدیران ارشد فدراسیون خواست.

با توجه به رد صلاحیت فنی این مربی از سوی تمامی اعضای کمیته فنی فدراسیون، و انتشار علنی خبر برکناری او پیش از مصوبه هیات رییسه، اعضا در این نشست تصمیم گرفتند خبر عزل اسکوچیچ را بلافاصله تایید نکنند تا حرف شان تابع تصمیم کمیته فنی نباشد.

با اینحال گفته می‌شود در این جلسه از اسکوچیچ خواسته شد تا در صورت تصمیم فدراسیون برای قطع همکاری، کتبا استعفا دهد اما دراگان زیر بار نرفته و تصمیم دارد تا آخرین دلار رقم قراردادش که مدعی است بسیار ناچیز است را بگیرد.

در حالی که تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی 2022 تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود 650 هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است!

مشخص نیست فدراسیون بی‌پول تاکنون چه میزان از قرارداد را پرداخت کرده است اما قطعا ارزش واقعی این مربی به مراتب در بازار بین المللی نصف این مبلغ هم نیست.

حالا بعداز محکومیت به پرداخت غرامت به ویلموتس، اسکوچیج هم احیانا در صف شکایت و محکوم کردن فدراسیون ایران قرار خواهد گرفت چرا که بدون کمک دولت آهی در بساط فدراسیون نیست.