شنبه 21 مهر 1403

اسکوچیچ: بازگشت کی روش؟ فقط روی کارم تمرکز می کنم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اسکوچیچ: بازگشت کی روش؟ فقط روی کارم تمرکز می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره صحبت با تاج گفت: نه هنوز صحبت نکردم و امیدوارم این روزها رخ بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: به نظرم منطقی بود که کاپ جام جهانی به ایران بیاید زیرا ما برای ششمین بار به این رقابت رسیدیم. مراسم و رویداد خوبی بود. بسیاری از اسطوره‌ها به اینجا آمدند که اتفاق خوبی بود. جای چند نفری هم در این مراسم خالی بود.

وی درباره برنامه‌اش برای تیم ملی در جام جهانی ادامه داد: پس از بازی‌های لیگ برتر ایران ما به اردوی اتریش خواهیم رفت. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و ما در حال کار و تلاش هستیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا با رئیس جدید فدراسیون دیداری داشتید، گفت: نه هنوز صحبت نکردم و امیدوارم این روزها رخ بدهد.

سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: هیچ فشاری نیست و ما در حال کار و تلاش هستیم تا بازیکنان را به بهترین نحو آماده کنیم.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی برای اردوی اتریش و 2 مسابقه دوستانه با اروگوئه و سنگال گفت: یک فهرست بلند از بازیکنان را برای اردوی تیم ملی آماده کرده‌ایم که تعداد آنها در 2 مرحله کم می‌شود؛ ابتدا پیش آغاز اردو و سپس در میان تمرینات.

اسکوچیچ درباره بازی با اروگوئه گفت: از اینکه تیم ملی اروگوئه با ترکیب کامل مقابل ایران بازی می‌کند یا نه مطمئن نیستم ولی می‌دانم که بازی کردن با این تیم فرصت خوبی برای تیم ماست.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا از اینکه تاج پیش از انتخابات گفته بود اگر رئیس فدراسیون شود کارلوس کی‌روش را به تیم ملی برمی‌گرداند، نگران نیستید؟» تاکید کرد: نگران نیستم و روی کارم تمرکز می‌کنم.