شنبه 14 مهر 1403

اسکوچیچ به شاگردانش استراحت داد / بازدید اسکوچیچ و اعضای کادرفنی از مجموعه اسپایر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اسکوچیچ به شاگردانش استراحت داد / بازدید اسکوچیچ و اعضای کادرفنی از مجموعه اسپایر

کادر فنی تیم ملی با توجه به تمرینات فشرده روزهای گذشته در اردوی قطر امروز به شاگردانش استراحت داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال با نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تمرین روز سه شنبه ملی پوشان تعطیل شد.

اعضای کادر فنی امروز از مجموعه اسپایر دوحه، امکانات تمرینی و آکادمی این مجموعه بازدید می کنند، همچنین تعدادی از مربیان و بازیکنان تیم ملی امشب تماشاگر مسابقه تیم های ملی فوتبال استرالیا و امارات در پلی آف مسابقات جام جهانی خواهند بود که در استادیوم احمد بن علی باشگاه الریان در شهر دوحه برگزار می شود.

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از روز چهارشنبه به منظور انجام مسابقه تدارکاتی برابر الجزایر که روز 22 خرداد برگزار می شود، ادامه خواهد یافت. *بازدید اسکوچیچ و اعضای کادرفنی از مجموعه اسپایر دراگان اسکوچیچ به همراه وحید هاشمیان و سایر اعضای کادر امروز از مجموعه اسپایر دوحه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید تیم کیهیل ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا و سفیر ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی قطر از سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی ایران استقبال کرد و در خصوص نحوه ساخت بخش های مختلف اسپایر توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین کادر فنی تیم ملی امشب در ورزشگاه الریان تماشاگر دیدار دو تیم استرالیا و امارات در مرحله پلی آف مسابقات جام جهانی خواهند بود انتهای پیام /