دوشنبه 28 خرداد 1403

اشتباه ترکیبی برای گل زودهنگام استقلال خوزستان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اشتباه ترکیبی برای گل زودهنگام استقلال خوزستان

مدافعان پرسپولیس در اشتباهاتی سریالی تکمیل کننده گل زیبای استقلال خوزستان بودند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی که کاملا امیدوارانه بازی مقابل استقلال خوزستان را استارت زده بود، در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شد تا دروازه‌اش باز شود.

یک توپ کاملا ساده در یک سوم دفاعی پرسپولیس ناگهان برای این تیم دردسرساز شد تا آبی‌های جنوبی به بهترین شکل از آن بهره برده و دروازه علیرضا بیرانوند را باز کنند.

فرجی وقتی در یک سوم دفاعی تیمش صاحب توپ شد، آن را به صورت عرضی برای دانیال اسماعیلی فر فرستاد تا تیمش را از زیر فشار خارج کند اما ناگهان مدافع راست سرخ‌ها تعادلش را از دست داد تا توپ نصیب بازیکن استقلال خوزستان شود. در این لحظه محمدحسین کنعانی زادگان به دنبال پوشش دفاعی روی مهاجم استقلال خوزستان حاضر شد اما اشتباه محاسباتی و ذهنی این مدافع باعث شد تا کاظمی توپ را از وی عبور داده و با بیراوند تک به تک شود. علیرضا کاظمی مطمئن‌ترین انتخاب برای زاویه بازی کردن دروازه پرسپولیس را در نظر گرفت تا به این شکل استادیوم آزادی را برای ثانیه‌هایی غرق در سکوت کند.

باید دید پرسپولیس که بعد از این گل شوکه کننده حملات پر دامنه‌ای روی دروازه استقلال خوزستان ترتیب داده قادر خواهد بود شرایط را به سود خود تغییر دهد یا خیر.