پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

600 اشتراک جدید برق در بروجرد ایجاد شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
600 اشتراک جدید برق در بروجرد ایجاد شد

بروجرد - ایرنا - مدیر اداره برق بروجرد گفت: 600 اشتراک جدید با توجه به توسعه شهر و ساخت و سازهای تازه، امسال به تعداد مشترکان این اداره افزوده شده است.

محمد علی خسروی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 146 هزار مشترک برق صنعتی و خانگی در بروجرد وجود دارد که برای ارتقای خدمات دهی به این تعداد باید مطالبات اداره برق تسویه شود.

وی موفقیت در اجرای طرح‌های توسعه ای را مشروط به پرداخت بدهی مشترکان دانست و ادامه داد: اداره برق بروجرد هم اکنون 50 میلیارد تومان از مشترکان صنعتی، اداری، تجاری، خانگی و چاه‌های کشاورزی طلب دارد.

خسروی با اشاره به احداث یک‌هزار و 100 کیلومتر طول شبکه و یک‌هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق در بروجرد بیان کرد: مصرف برق این شهرستان در شرایط عادی روزانه 110 مگابایت است.

مدیر اداره برق بروجرد همچنین اضافه کرد: برای جلوگیری از قطع خطوط برق، طرح شاخه زنی درختان با ارتفاع 3/5 تا چهار متر در حال انجام است تا با هرس به موقع درختان از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطع برق مشترکان جلوگیری شود.

خسروی با اشاره به فعالیت پنج تیم مشترک اداره برق و شهرداری در این راستا تصریح کرد: اگر چه شبکه برق بروجرد دارای کابل خودنگهدار است اما هرس درختان باتوجه به بارش های شدید زمستانی این شهرستان و به منظور کاهش خاموشی ها انجام می شود.

بروجرد با حدود 400هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ لرستان بعد از خرم‌آباد است.

*س_برچسب‌ها_س*