یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اشتفان اورتگا:/ پس از ترک سیتی دلم برای غذاهای منچستر تنگ می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اشتفان اورتگا:/ پس از ترک سیتی دلم برای غذاهای منچستر تنگ می‌شود!

اشتفان اورتگا، دروازه‌بان منچستر سیتی، در گفت‌وگویی در مورد زندگی‌اش در شهر منچستر صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اشتفان اورتگا که در این فصل با نمایش فوق‌العاده‌اش مقابل تاتنهام منچستر سیتی را به قهرمانی لیگ برتر نزدیک کرد، در مصاحبه‌ای درباره زندگی در منچستر گفت‌وگو کرد.

او علیرغم اینکه در تمام مدت حضورش در منچستر سیتی دروازه‌بان دوم بوده است، اما به دلیل مصدومیت‌های پرتعداد ادرسون، نقش قابل توجهی در موفقیت‌های منچستر سیتی ایفا کرده است.

او درباره اولین روزهایش در منچستر گفت:«زمانی که در هتلی در مرکز شهر زندگی می‌کردم، در اولین هفته حضورم در منچستر سیتی تنها بودم. همسرم به من گفت «برو فقط کمی قدم بزن و ببین چطور است» من قهوه و نوشیدنی‌های مربوط به آن را دوست دارم، در منچستر هم یک روز آفتابی بود، بنابراین به یک کافه رفتم و نوشیدنی‌های آن را امتحان کردم.

من یک کافه دنج چوبی را در جریان یکی از پیاده‌روی‌هایم کشف کردم. درست در کنار موزه ملی فوتبال. از آن موقع ما همیشه به آنجا می‌رویم. در روزهای تعطیل هم از پیاده‌روی در کنار رودخانه بولین لذت می‌بریم.

غذاهای اینجا را دوست دارم. کباب روزهای یکشنبه فوق‌العاده است. سبزیجات، سیب‌زمینی برشته و یک شیرینی خوشمزه به نام پودینگ یورکشایر. اگر روزی سیتی را ترک کنم، دلم علاوه‌بر بازیکنان و تیم، برای این چیزها هم تنگ می‌شود.

اشتفان اورتگا:/ پس از ترک سیتی دلم برای غذاهای منچستر تنگ می‌شود! 2
اشتفان اورتگا:/ پس از ترک سیتی دلم برای غذاهای منچستر تنگ می‌شود! 3