پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اشلوت: بردیم اما از عملکرد تیم راضی نیستم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اشلوت: بردیم اما از عملکرد تیم راضی نیستم!

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول معتقد است با وجود آنکه برابر بولونیا به برد رسیدند اما چندان از نمایش شاگردانش راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با ارائه نمایش کاملا برتر توانست با نتیجه 2-0 از سد بولونیا عبور کرد و به دومین پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. جالب آنکه آنها در بازی نخست نیز با نتیجه 3-1 از سد میلان گذشته بودند و حالا بولونیا تبدیل به دومین قربانی ایتالیایی شاگردان آرنه اشلوت در لیگ قهرمانان اروپا شد.

آرنه اشلوت سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری بعد از بازی با اشاره به شکست فصل قبل لیورپول مقابل آتالانتا در لیگ اروپا گفت:" بنظرم اصلا بازی آسانی نبود. بولونیا کار را سخت کرد، درست مانند آتالانتا در فصل قبل که حریف سرسختی برای لیورپول بود.

در چنین بازی هایی شما باید در بهترین زمان ممکن ضربه نهایی را به حریف وارد کنید. هرچند فرصت های گلزنی زیادی را هم از دست دادیم و اگر در پاس های آخر دقت می‌کردیم میتوانستیم به گل های بعدی نیز برسیم."

اشلوت ضمن اعلام اینکه از نتیجه راضی است اما از عملکرد شاگردانش به همان اندازه راضی نیست گفت:" فکر می‌کنم به غیر از دو گلی که زدیم، چیز زیادی نبود که از آن راضی باشم. دو گل خیلی خوب به ثمر رساندیم.

مخصوصا گل دوم مان فوق‌العاده بود. بازی برابر تیمی که اینقدر ریسکی بازی می‌کند و پرس سنگین انجام می‌دهد همیشه سخت است. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم اما درخصوص نیمه اول، نمی‌توانم از کلمه راضی بودن بابت عملکرد شاگردانم استفاده کنم.

اشلوت در واکنش به خبرنگاری که به او یادآوری کرد تبدیل به اولین سرمربی تاریخ لیورپول شد که از 9 بازی ابتدایی به هشت برد می‌رسد گفت:" امیدوارم بعد از این مرا با چیزهای خاص تر از این به یاد بیاورید."

اشلوت: بردیم اما از عملکرد تیم راضی نیستم! 2