شنبه 16 تیر 1403

اشک‌های رونالدو اشک تمساح بود!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اشک‌های رونالدو اشک تمساح بود!

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، از کریستیانو رونالدو انتقاد کرد و گفت او مقابل دروازه به هیچ بازیکن دیگر پرتغال فرصت شوتزنی نمی‌دهد و این به ضرر سلسائو است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمان بازی پرتغال مقابل اسلوونی انتقادهای زیادی به کریستیانو رونالدو وارد شده است. ستاره بزرگ پرتغال در جریان بازی پنالتی به دست آمده برای تیمش را گل نکرد و تصاویر او در حال گریه کردن مورد توجه قرار گرفت.

به نقل از ورزش سه رود گولیت، ستاره سابق فوتبال هلند، امروز یکی از تندترین انتقادها را خطاب به کریستیانو متهم کرد. گولیت گفت اشک‌های رونالدو اشک تمساح بوده و او طبق معمول می‌خواسته توجه‌ها را به خود جلب کند.

گولیت که خاطره درخشش او در یورو 1988 با تیم ملی هلند در یادها زنده است درباره بازی پرتغال و اسلوونی گفت: "پرتغال هر بار که موقعیت شوتزنی پیدا می‌کند رونالدو حتی اگر زاویه خوب نباشد باید خودش شوت بزند و به هیچکس اجازه نمی‌دهد. از این گذشته به محض اینکه ضربه آزاد گیر پرتغال می‌آید او پشت توپ می‌ایستد. پنالتی که دیگر حتما مال او است. جالب اینکه رونالدو از هر 60 ضربه آزادی که برای پرتغال زده فقط یک گل زده است. اما مسئله اینجا است که رونالدو می‌خواهد طبق معمول در معرض توجه باشد".

اسطوره فوتبال هلند در ادامه گفت: "راستش را بخواهید از اتفاقاتی که در آن بازی افتاد اصلا خوشم نیامد. رونالدو یک عالمه ضربه آزاد را از دست داد و پنالتی را هم نزد. بعد شروع کرد به هق هق گریه کردن. به نظر من که این اشک‌ها اشک تمساح است". گولیت در ادامه انتقادهای تند و بی‌سابقه‌اش از رونالدو گفت: "این کارهایی که رونالدو می‌کند قابل قبول نیست. من واقعا دوستش دارم ولی رفتارش برایم جالب نیست".

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1928249