دوشنبه 2 مهر 1403

اطلاعات حساس در امان است / اتفاق عجیب در یورو: لپ‌تاپ سوئیسی‌ها را دزدیدند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اطلاعات حساس در امان است / اتفاق عجیب در یورو: لپ‌تاپ سوئیسی‌ها را دزدیدند!

فدراسیون فوتبال سوئیس تایید کرد که لپ‌تاپ‌ها و دیگر تجهیزات الکترونیک کادر فنی این تیم در آلمان به سرقت رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس یک‌شنبه شب در بازی سوم خود در مرحله گروهی یورو 2024 مقابل آلمان میزبان به تساوی 1-1 رسید تا با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود.

ایتالیا هم دیشب در دیدار جذاب و دراماتیک مقابل کرواسی درحالیکه عقب افتاده بود با گلی در دقایق پایانی به تساوی 1-1 رسید تا به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود. به این ترتیب مشخص شد که دو تیم ایتالیا و سوئیس شنبه آینده در این مرحله در شهر برلین به مصاف هم خواهند رفت.

اما درحالیکه سوئیس از امروز خود را برای دیدار با ایتالیا آماده می‌کند اتفاقی غیرمنتظره برای تیم ملی این کشور رخ داد. فدراسیون فوتبال سوئیس رسما اعلام کرد که لپ‌تا‌پ‌ها و دیگر تجهیزات الکترونیکی مورات یکین، سرمربی، و دیگر اعضای کادر فنی این کشور به سرقت رفته است.

فدراسیون سوئیس البته به هواداران این کشور خبر خوبی داد و گفت اطلاعات و داده‌های حساس درباره آنالیز ایتالیا و شرایط تیم ملی سوئیس در آستانه این بازی در وسایل به سرقت رفته وجود نداشته و از این بابت نگرانی‌ای وجود ندارد.

در گزارشی که سوئیسی‌ها منتشر کردند آمده که لپ‌تاپها و گوشی‌های همراه مورات یکین و دستیارانش بعد از بازی با آلمان در شهر فرانکفورت به سرقت رفته ولی اطلاعات حساس بازی با ایتالیا در وسایل آنالیزورها و کارشناسان آی‌تی بوده که آنها در فرانکفورت حضور نداشته و در کمپ سوئیس در شهر اشتوتگارت مستقر بودند.

اطلاعات حساس در امان است / اتفاق عجیب در یورو: لپ‌تاپ سوئیسی‌ها را دزدیدند! 2