پنج‌شنبه 7 تیر 1403

اطلاعیه جدید برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه جدید برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از روز یکشنبه سوم تیرماه آغاز می‌شود. ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از روز یکشنبه سوم تیرماه آغاز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، از روز یکشنبه سوم تیر معرفی‌شدگان به مدت 4 روز مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس https://psd.cfu.ac.ir، نام کاربری خود را کد ملی و کلمه...

ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از روز یکشنبه سوم تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین، از روز یکشنبه سوم تیر معرفی‌شدگان به مدت 4 روز مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس https://psd.cfu.ac.ir، نام کاربری خود را کد ملی و کلمه عبور را در کد پروفایل وارد و نسبت به ثبت، تکمیل و تایید اطلاعات شناسایی، بارگذاری مدارک درخواستی، بررسی، تأیید و دریافت فرم اعلام آمادگی ارزیابی تکمیلی اقدام کنند.

علاوه بر آن فرم معرفی‌نامه معاینه پزشکی خود را از سامانه دریافت و پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت، نسبت به تکمیل و بارگذاری سوابق فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اقدام و درخواست بررسی پرونده خود را ارسال کنند.

با ارسال درخواست بررسی پرونده، چاپ کارت ورود به ارزیابی تکمیلی ممکن خواهد شد و زمان مراجعه داوطلبان به کانون‌های ارزیابی در کارت دریافتی آنان مشخص شده است.

داوطلبان باید ضمن مراجعه به آدرس تعیین شده و کسب اطلاعات لازم برای ادامه این فرایند مقدمات لازم را برای حضور فعال در کانون‌های ارزیابی از روز یکشنبه 10 تیرماه 1403 بر اساس زمان تعیین شده فراهم و تا شروع فرایند ثبت‌نام یعنی سوم تیر نسبت به آماده کردن مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و فرهنگی خود اقدام کنند./ ایسنا

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه جدید برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 2