دوشنبه 2 مهر 1403

اظهارات تند کمیته انضباطی علیه مدیر باشگاه معترض / مارسی، فرانسه را بهم ریخت: این داور را نمی‌خواهیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اظهارات تند کمیته انضباطی علیه مدیر باشگاه معترض / مارسی، فرانسه را بهم ریخت: این داور را نمی‌خواهیم

اظهارات مهدی بن‌عطیه، مدیر ورزشی مارسی، علیه داور دیدار این تیم مقابل لیون، فدراسیون فوتبال فرانسه و سازمان لیگ این کشور را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه امروز اعلام کرد مهدی بن‌عطیه باید فورا در جلسه این کمیته حاضر شده و به اظهاراتش علیه ارکان فوتبال در این کشور پاسخ بدهد.

بن‌عطیه که مدیریت ورزشی باشگاه مارسی را بر اختیار دارد در جریان بازی این تیم مقابل لیون اظهارات تندی علیه داور این بازی و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

او بین دو نیمه داور مسابقه بنوا باستین را هدف گرفت و اخراج لئاندرو بالردی در دقیقه 5 مسابقه را غیر قابل قبول خواند. بن‌عطیه گفت: "من از اتفاقی که افتاد تعجب نمی‌کنم. ما دیگر آقای باستین را می‌شناسیم. به اتفاق سال گذشته بین لیون و مارسی توجه کنید. هفته گذشته هم دوباره تکرار شد. وقتی آقای باستین داور بازی ما است باید از وحشت بلرزیم. به نظر شما علتش چیست؟ واضح نیست؟"

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی فوتبال فرانسه علیه بین‌عطیه واکنش تندی داشت و گفت: "رفتار تهاجمی و اتهام‌های عجیب و غریب او باید در مقابل کمیته انضباطی پاسخ داده شود. البته ما معتقدیم که این حمله‌ها به داوری و ارکان فدراسیون حساب‌شده است و گر نه می‌توانست تا پایان بازی صبر کند. در واقع می‌خواستند همه را بین دو نیمه تحت فشار بگذارند تا روی تصمیم داور تاثیرگذار باشند، ولی فارغ از این توهین‌های او حتما باید بررسی شود. خوشحالم که کمیته انضباطی سریعا دعوتش کرده. فوتبال فرانسه جای تئوری توطئه نیست."

اظهارات تند کمیته انضباطی علیه مدیر باشگاه معترض / مارسی، فرانسه را بهم ریخت: این داور را نمی‌خواهیم 2
اظهارات تند کمیته انضباطی علیه مدیر باشگاه معترض / مارسی، فرانسه را بهم ریخت: این داور را نمی‌خواهیم 3