جمعه 30 شهریور 1403

اظهارنظر عجیب مورینیو درباره جانشینش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اظهارنظر عجیب مورینیو درباره جانشینش!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رم، می‌گوید قهرمانی لیگ کنفرانس با رم بهترین خاطره او از دوران مربی‌گری‌اش است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در دوران حضورش در رم در چند برنامه یوتیوبی شرکت کرده و امروز یکی از آنها منتشر شد. او در این گفتگو درباره موضوعات جذابی صحبت کرده است.

یک خاطره زیبا و خاص از دوران مربی‌گری‌؟ تعداد زیادی وجود دارد. اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم شاید آخری را بگویم. این مهم‌ترین جامی نیست که به دست آورده‌ام اما به دلیل شادی و افتخاری که برای باشگاه و هواداران به ارمغان آورد، بسیار ارزشمند بود. اگر مجبور به انتخاب باشم همین را خواهم گفت. خاطرات بد زیادی هم وجود دارد، دو نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ضربات پنالتی شکست خوردیم و یک شکست در فینال لیگ اروپا زیرا داور تصمیم گرفت که ما نمی‌توانیم برنده شویم.

بازیکنی هست که دوست داشته‌اید در تیم‌تان داشته باشید؟ چند بازیکن بوده‌اند. نمی‌توانم بازیکنی مانند مسی را بگویم. چه کسی می‌تواند بگوید «من مربی مسی بوده‌ام.» اکثرا می‌گویند افتخار حضور با مسی در یک تیم را داشته‌ام. اما درباره بازیکنان دیگر، برای ماندن در موضوع رم می‌خواهم ده‌روسی را بگویم. او را برای رئال مادرید و اینتر می‌خواستم. توتی را هم همینطور. در اینتر دوست داشتم او در تیمم باشد. اگرچه هیچکدام اتفاق نیفتاد. آنها همیشه بازیکنانی هستند که می‌خواهید مربی‌گری کنید.

لباس یا چیز خاصی از بازیکنان بزرگ جمع می‌کنی؟ نه زیاد، البته چند پیراهن دارم ولی زیاد به دنبال آنها نمی‌گردم. حدود 200 تا هستند. به‌نظر زیاد هستند ولی 200 در 1200 بازی چیزی نیست.

پسرم هم لباس‌های بازیکنان خاص را می‌خواهد. وقتی می‌بیند که من در مقابل یک بازیکن خاص قرار می‌گیرم از من می‌خواهد لباسش را بگیرم. او فقط بهترین‌ها را می‌خواهد. بنزما، مودریچ، رونالدو، مسی. برنده‌های توپ‌های طلا و قهرمانان جهان. او فقط آنها را می‌خواهد.

اظهارنظر عجیب مورینیو درباره جانشینش! 2