دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اظهار نظر جنجالی، صلاح بهتر از استیون جرارد است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اظهار نظر جنجالی، صلاح بهتر از استیون جرارد است

کریس ساتون، بازیکن سابق چلسی و تحلیلگر روزنامه انگلیسی "دیلی میل" معتقد است که که محمد صلاح بهترین بازیکن تاریخ لیورپول در دوران لیگ برتر و برتر از استیون جرارد است.

به گزارش ورزش سه، ساتون به روزنامه انگلیسی گفت: ورود ما به این بحث نشان می‌دهد که صلاح در طول 7 سال چه چیزی ارائه کرده است. استیون (جرارد) سال‌ها باشگاه را بر عهده داشت، اما صلاح از زمان ورودش استثنایی بوده است.

وی افزود: صلاح به دلیل استحکامش متمایز است، لیگ برتر از زمان حضور وینگر مصری تاکنون شاهد 237 بازی انجام داده، که وی در 227 بازی شرکت کرد و موفق به زدن 194 گل (در تمامی مسابقات) شد.

او ادامه داد: با استیون جرارد که قهرمان لیگ برتر نشد اما من فکر می‌کنم باید بگوییم صلاح بهترین و بهترین بازیکن لیورپول در دوران لیگ برتر است.

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم مردم متوجه شوند که یک بازیکن واقعاً بزرگ و در کلاس جهانی را تماشا می‌کنند. فکر نمی‌کنم در مورد او آنطور صحبت شود که اگر درباره رونالدو بود صحبت می‌شد.

او در پایان گفت: صلاح در روز شنبه بهترین عملکرد خود را نداشت، اما با این وجود موفق شد گلزنی کند. شما همیشه به آنفیلد می‌روید که از او انتظار گلزنی داشته باشید. او تاثیر فوق العاده‌ای روی تیم دارد و به او آرامش می‌دهد و او موفق شد لیورپول را در دست بگیرد.

اظهار نظر جنجالی، صلاح بهتر از استیون جرارد است 2