یک‌شنبه 8 مهر 1403

اعتراض کوناته: من باید بهترین بازیکن زمین می‌شدم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراض کوناته: من باید بهترین بازیکن زمین می‌شدم!

انتخاب بهترین بازیکن دیدار ولورهمپون و لیورپول، منجر به اعتراض دوستانه ابراهیما کوناته نسبت به انتخاب رایان گراونبرخ شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 2-1 از سد ولورهمپون گذشت و با توجه به تساوی منچسترسیتی برابر نیوکسل به صدر جدول مسابقات رسید.

نکته قابل توجه این بازی، جایزه بهترین بازیکن زمین بود که لحظات جالبی را مقابل دوربین‌های تلوزیونی رقم زد. ماجرا از آن قرار بود که رایان گراونبرخ بعد از پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین اعلام شد و جایزه مربوطه را دریافت کرد.

این تصمیم اما چندان به مذاق ابراهیما کوناته، مدافع میانی لیورپول که امروز برای تیمش گلزنی کرده بود، خوش نیامد و درحالی‌که درکنار گراونبرخ، جایزه را به دست داشت گفت: "چه کسی تصمیم گیرنده در خصوص انتخاب بهترین بازیکن زمین است؟ چرا باید گراونبرخ این جایزه را بگیرد. چون او برادرم است و من باید آن را بهش تقدیم کنم؟ من به میلان گل زدم و بهترین بازیکن نشدم، امروز هم گلزنی کردم. اما جایزه به گراونبرخ رسید. چه خبر است؟ باید با مسئولان صحبت کنید."

این صحبت‌های کوناته با خنده بلند گراونبرخ و البته اشاره او به اشتباه کوناته روی گل مساوی ولورهمپون منجر شد و سپس هر دو در کنار یکدیگر میکسدزون را ترک کردند.