جمعه 10 فروردین 1403

اعتراف اسطوره یونایتد؛ کلوپ غیرقابل انکار است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف اسطوره یونایتد؛ کلوپ غیرقابل انکار است

گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد به تمجید از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و باتجربه لیورپول در این فصل و تا امروز فاتح جام اتحادیه و جام حذفی شده و عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. با این حال شاگردان یورگن کلوپ می‌توانند عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان را تا پایان ماه به مجموعه افتخارات خود اضافه کنند. حالا گری نویل مدعی شد عملکرد سرمربی لیورپول در این فصل فوق العاده بوده و نمی‌توان توانایی‌های یورگن کلوپ را انکار کرد.

گری نویل گفت: "رسیدن به سه فینال در فصل جاری و نزدیک شدن به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر، من فکر می‌کنم توانایی‌های یورگن کلوپ در این مدت غیرقابل انکار بوده و کاری که او در این فصل انجام داده واقعا استثنایی است. او یک تیم فوق العاده را به‌مدت سه یا چهار ماه بنا کرد و من فکر می‌کردم که آن‌ها از مسیر خود خارج می‌شوند، اما این اتفاق علی‌رغم عدم پرداخت مبالغ کلان نیز رخ نداد. یورگن کلوپ دوباره موفق شد لیورپول را در این فصل تبدیل به تیمی مدعی کند و از این جهت باید عملکرد این سرمربی را فوق العاده توصیف کرد.

درخشش اندرو رابرتسون در فصل اخیر؟ من سبک بازی ژائو کانسلو را واقعا دوست دارم، اما نمی‌توانم اندرو رابرتسون را نادیده بگیرم و به نظر من آنها بهترین مدافعان کناری لیگ برتر محسوب می‌شوند."

اعتراف اسطوره یونایتد؛ کلوپ غیرقابل انکار است 2