شنبه 31 شهریور 1403

اعتراف جالب گوندوگان / وقتی به گواردیولا زنگ زدم، بدنم می‌لرزید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف جالب گوندوگان / وقتی به گواردیولا زنگ زدم، بدنم می‌لرزید!

ایلکای گوندوگان در مورد تماسش با پپ گواردیولا برای بازگشت به سیتی و اضطرابش از این گفت و گو حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان یک سال پیش و با اتمام قراردادش با سیتی به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. بازی برای بارسا رویای کودکی ایلکای بود ولی او در بارسلونا دوره ای کوتاه و ناموفق داشت و بدون جام و به خاطر مشکلات مالی تیم، در نهایت جدا شد و به سیتی برگشت.

بازگشت به سیتی بعد از تماس با پپ گواردویلا و چراغ سبز او میسر شد. گوندوگان در مورد این تماس به دیلی میل گفت: «ترک کردن بارسا زودتر از زمان برنامه ریزی شده و غیرمنتظره بود. بهترین تصمیم، برگشتن به سیتی بود و وقتی تیمی که در آن به همه چیز رسیده اید، از بازگشت شما استقبال می کند، غرورانگیز است. وقتی مطمئن شدم که بازگشت بهترین گزینه است، با پپ صحبت کردم. با او تماس گرفتم و از او پرسیدم آیا به برگشتن من فکر می کند؟ این کاری بود که شخصاً دوست داشتم انجام دهم و چیز زیادی برای از دست دادن نداشتم.»

ایلکای ادامه داد: «از قبل تماس کمی عصبی بودم و استرس داشتم. دست و بدنم کمی می لرزید اما در نهایت تماس دلپذیری بود. واضح است که رابطه من با پپ همیشه خوب بود. با وجود اینکه سال گذشته در بارسلونا بودم، تماس هایی باهم داشتیم. در واقع، ما یک بار همدیگر را در بارسلون نیز ملاقات کردیم. می توان گفت که بازی در سیتی برای من آسان است زیرا من به محیط باشگاه و ایده های مربی را به خوبی می شناسم. پپ همچنان رهبر ارکستر است، کسی که همه چیز را هدایت می کند و ما نیز با او همراه می شویم.»

اعتراف جالب گوندوگان / وقتی به گواردیولا زنگ زدم، بدنم می‌لرزید! 2