جمعه 31 فروردین 1403

اعتراف ستاره لیورپول؛ اصلا خوب نبودیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف ستاره لیورپول؛ اصلا خوب نبودیم!

جیمز میلنر، مدافع باتجربه لیورپول، اعتراف کرد این تیم نمایش قابل قبولی برابر فولام نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در اولین هفته لیگ برتر در مقابل تازه وارد فولام عملکرد خوبی نداشت و در شرایطی که به نظر می رسید فاصله ای تا قبول شکست ندارد، در نهایت با درخشس مهاجمان خود به کسب یک امتیاز بسنده کرد. حالا جیمز میلنر ضمن اعتراف به نمایش بد لیورپول، ابراز امیدواری کرد این تیم خیلی زود به سطح همیشگی خود رسیده و در ادامه فصل بازی های بهتری از خود ارائه دهد.

جیمز میلنر گفت: "فکر می‌کنم عملکرد تیم در اولین بازی ناامیدکننده بود. مهم این بود که به نتیجه مورد نظر نرسیدیم و البته من فکر می‌کنم ما احتمالا مستحق پیروزی در بازی نبودیم. بنابراین شما می‌توانید نتیجه را مثبت ببینید، زیرا معتقدم به اندازه کافی خوب نبودیم و از این بازی یک امتیاز گرفتیم. ما به نتیجه مورد نظر خود در اولین مسابقه فصل نرسیدیم، اما حالا دیگر این به ما بستگی دارد که شرایط را اصلاح کرده و و مطمئن شویم که خیلی سریع به سطح همیشگی خود می رسیم.

بازی هفته بعد برابر کریستال پالاس آسان نخواهد بود و ما خودمان نیز این را می دانیم. آنها نیز در بازی اول به پیروزی نرسیدند، اما ما باید امیدوار باشیم که عملکرد مورد نظرمان را ارائه داده و سه امتیاز این مسابقه را به دست آوریم. بدیهی است که بازی های خانگی ابتدای فصل همیشه بسیار مهم هستند و تلاش برای ساختن آن ذهنیت قوی و مصمم به پیروزی در این شرایط اهمیت زیادی دارد."

اعتراف ستاره لیورپول؛ اصلا خوب نبودیم! 2