شنبه 29 اردیبهشت 1403

اعتراف سیمئونه / بی‌خیال ال‌کلاسیکو: فقط و فقط آلاوس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف سیمئونه / بی‌خیال ال‌کلاسیکو: فقط و فقط آلاوس!

توجه دیگو سیمئونه به بازی فردای اتلتیکو برابر آلاوس است و برایش مهم نیست امروز ال‌کلاسیکو چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در حال حاضر تیم چهارم جدول لالیگاست. اتلتیکو دو بازی کمتر از خیرونای صدرنشین دارد و اختلاف با این تیم 6 امتیاز است. اتلتیکو اگر هر دو بازی خود را ببرد، به صدر جدول نیز خواهد رسید. فاصله اتلتیکو با رئال مادرید رده دومی با یک بازی کمتر، سه امتیاز است و طبعا دیگو سیمئونه امروز توجه خاصی نیز به ال‌کلاسیکو خواهد داشت.

اتلتیکو فردا باید در زمین خود به مصاف آلاوس برود و روی کاغذ شانس اول برد است. سیمئونه در نشست خبری این بازی و در مورد ال‌کلاسیکو گفت: «نتیجه ال‌کلاسیکو؟ باور کنید یا نه، توجه من فقط به بازی فردا برابر آلاوس است. چه اهمیتی دارد بخواهم در مورد نتیجه این بازی پیش‌بینی کنم. اتفاقی که قرار است رخ بدهد، رخ خواهد داد و بری من مهم این است که فردا ما برنده شویم. اگر ما بازی خودمان را نبریم، از صدر دور خواهیم شد و نباید سه امتیاز را از دست بدهیم.»

سیمئونه در مورد راز درخشش زوج گریزمان - موراتا در فصل جاری گفت: «در فوتبال هیچ رازی وجود ندارد، آنچه وجود دارد، فرم بازیکنان است. با قدرت و توانایی و هماهنگی، شاهد درخشش زوجی مثل گریزمان - موراتا خواهیم بود.»

ال چولو در تمجید از موراتا گفت: «من همیشه او را به همین شکل می‌دیدم اما امسال او قدرت بیشتری در مقابل دروازه دارد و با رکوردی گلزنی بهتر. موراتا همیشه این شانس را داشته تا بتواند آمار گل‌هایش را بیشتر کند و امسال موفق‌تر بوده است. امیدواریم که او و گریزمان به همین روند خوبشان ادامه دهند. ما برای رسیدن به اهدافمان به آنها نیاز داریم.»

اعتراف سیمئونه / بی‌خیال ال‌کلاسیکو: فقط و فقط آلاوس! 2