پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اعتراف ضمنی کلوپ به از دست رفتن جام / کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف ضمنی کلوپ به از دست رفتن جام / کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!

یورگن کلوپ بعد از شکست مقابل کریستال پالاس گفت حس مزخرفی دارد. او از سبک بازی تیمش به خصوص در نیمه اول به شدت انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در آنفیلد یکی از تلخ‌ترین شکستهای فصل را تجربه کرد و مقابل کریستال پالاس نتیجه‌ای بهتر از باخت 1-0 به دست نیاورد.

این باخت بلافاصله بعد از باخت 3-0 مقابل آتالانتا در لیگ اروپا شرایط تیم را به هم ریخته و عصبانیت و ناامیدی را می‌شد در مصاحبه بعد از بازی یورگن کلوپ احساس کرد.

حس مزخرفی دارم چه حسی دارم؟ خیلی مزخرف. به زمان احتیاج دارم تا اتفاقی که افتاد را هضم کنم.

نمی‌توانم جملات انگیزشی بگویم نمی‌توانم اینجا جلوی شما بایستم و بگویم این نقطه شروعی برای ادامه فصل است و از این حرفها. اصلا چنین حسی ندارم. شاید فردا این حس را داشتم و اینطور گفتم.

از بعد بازی با یونایتد دچار افت شدید؟ نمی‌دانم بازی با یونایتد (تساوی 2-2) چه تاثیری در بازی‌های بعدی داشت. مشکلاتی که ما در بازی با یونایتد و در بازی‌های قبلی با آنها داشتیم با مشکلاتی که در این بازی وجود داشت کاملا متفاوت است.

مقابل آتالانتا آنقدر بد بودیم که هر طور بازی کنیم می‌توانیم ادعا کنیم بهتر شده‌ایم! بازی با آتالانتا خیلی بد بود. خوبی‌اش این است که هر طور بازی کنیم نسبت به آن بازی بهتر است و می‌توانیم بگوییم پیشرفت داشته‌ایم.

حق دارید انتقاد کنید ولی در نیمه دوم باید بازی را می‌بردیم انتقاد کردن در این لحظات هیچ اشکالی ندارد. حق دارید و حق دارند انتقاد کنند. مهم این است که ما مقابل انتقادها چه واکنشی نشان می‌دهیم. ببینید، واقعیت این است که ما در نیمه دوم باید این بازی را می‌بردیم.

همچنان شانس قهرمانی دارید؟ اگر قرار است باز هم مثل نیمه اول این مسابقه بازی کنیم چرا باید برنده لیگ بشویم؟

مشکل اصلی لیورپول در بازی امروز چه بود؟ خیلی متمایل به کناره‌ها بودیم. دائما توپ را به جناحین می‌بردیم. از نظر تاکتیکی همبستگی لازم را نداشتیم و چینش تیم در زمین هم به هیچ وجه توان این را نداشت که برای پالاس مشکل ایجاد کند.

اعتراف ضمنی کلوپ به از دست رفتن جام / کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم! 2
اعتراف ضمنی کلوپ به از دست رفتن جام / کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم! 3