پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اعتراف موراتا: بارها با افسردگی مواجه شده‌ام!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف موراتا: بارها با افسردگی مواجه شده‌ام!

آلوارو موراتا، مهاجم میلان، در مصاحبه با کوپه در مورد اهمیت سلامت روان در فوتبال صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم اسپانیایی اخیراً با برخی لحظات دشوار مواجه شده است، از جمله جدایی از همسرش آلیس کامپلو پس از انتقال به میلان.

او در آن دوره که حتی گفته می‌شود هنوز به پایان نرسیده، روزهای سختی را تجربه کرد و علاوه‌بر تحمل شایعات رسانه‌ها، باید با یک سبک زندگی جدید نیز دست و پنجه نرم می‌کرد.

با اینکه او در یورو 2024 با تیم ملی اسپانیا قهرمان شده بود، اما پس از آن روزهای نه‌چندان خوبی را گذراند و حالا تصمیم گرفته در مصاحبه با کوپه درباره جنبه‌های پنهان نه تنها ورزش، بلکه زندگی همه مردم صحبت کند.

او گفت:«وقتی در حال گذراندن لحظات بسیار سخت هستید، مانند افسردگی یا حملات ناگهانی روحی، مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید یا زندگی شما در چه وضعیتی است، فردی درون شماست که باید هر روز و شب با او مبارزه کنید. اتفاقی که بارها برای من افتاده است.

این اتفاق می‌تواند زندگی را مختل کند. همانطور که گفتم مهم نیست شما چه نوع فردی باشید یا چقدر قوی باشید. مشکل روحی می‌تواند در یک لحظه شما را به فردی آسیب‌پذیر تبدیل کند.

مبارزه با این مشکلات بسیار مهم است. برخی آن را نادیده می‌گیرند و بسیاری آن را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند اما واقعیت این است که هر فردی باید روزانه به این موضوعات و حل مشکلات روحی‌اش فکر کند.»

اعتراف موراتا: بارها با افسردگی مواجه شده‌ام! 2