سه‌شنبه 3 مهر 1403

اعتقاد عجیب آرسنالی‌ها: کارما یقه رودری را گرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتقاد عجیب آرسنالی‌ها: کارما یقه رودری را گرفت!

برخی از هواداران آرسنال معتقدند رودری کارمای خطای عمدی روی مارتین اودگارد را پس داد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مصاف حساس منچسترسیتی و آرسنال در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، رودری ستاره خط میانی سیتیزن ها در بیستمین دقیقه بازی با پارگی رباط صلیبی روبروشد و از زمین خارج شد تا اوج نگرانی میان پپ گواردیولا و هواداران این تیم شکل بگیرد‌.

عصر امروز هواداران آرسنال در اقدامی عجیب، مصدومیت رودری را به قانون کارما نسبت دادند و معتقد بودند و این اتفاق را به خطای نسبتا شدید رودری روی مارتین اودگارد در بازی دو سال پیش اسپانیا و نروژ مربوط دانستند.

دیداری که در چارچوب مقدماتی یورو 2024 و به میزبانی اسپانیا در مارس 2023 برگزار شد و در پایان ماتادورها با نتیجه 3-0 از سد نروژ گذشتند.

در نیمه نخست آن دیدار، زمانی که بازیکنان نروژ توسط اودگارد قصد گلزنی به اسپانیا را داشتند، رودری با تکلیف نسبتا خشن روی پای ستاره جوان آرسنال رفت و او را نقش بر زمین کرد. البته که این صحنه حتی از سوی داور خطا هم تشخیص داده نشد و اودگارد نیز بعد از مداوای پنج دقیقه ای به زمین بازی برگشت.

ویدئوی این برخورد شدید میان رودری و اودگار از عصر دیروز تاکنون توسط هواداران آرسنال دست به دست می‌شود و بنظر میرسد آنها با خوشحالی مصدومیت رودری را با کارما مرتبط می‌دانند.

جالب آنکه هواداران آرسنال از آن زمان معتقد بودند رودری از عمد روی پای اودگار آن تکل خشن را زده و قصد داشت تا فوتبال هافبک نروژی را به پایان برسد. به همین دلیل حالا از مصدومیت ستاره تاثیر گذار منچسترسیتی خوشحال هستند.

اعتقاد عجیب آرسنالی‌ها: کارما یقه رودری را گرفت! 2
اعتقاد عجیب آرسنالی‌ها: کارما یقه رودری را گرفت! 3