یک‌شنبه 1 مهر 1403

اعتماد به نفس یولیان برانت در آستانه فینال / ستاره دورتموند: به رئال پنالتی بزنم حتما گل می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتماد به نفس یولیان برانت در آستانه فینال / ستاره دورتموند: به رئال پنالتی بزنم حتما گل می‌شود!

یولیان برانت، ستاره دورتموند، می‌گوید این تیم برای سناریوی ضیافت پنالتی‌ها در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال آماده است.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که می‌توان از آن به عنوان پدیده این فصل لیگ قهرمانان یاد کرد شنبه در ومبلی باید در آخرین قدم یعنی در فینال به مصاف رئال مادرید برود.

دورتموند حالا یک بازی فرصت دارد تا درخشش خود در این فصل چمپیونزلیگ را کامل کرده و با رقم زدن یک شگفتی جام را از دست رئال در بیاورد. شکی نیست که سابقه رئال مادرید باعث می‌شود این تیم شانس اول قهرمانی در نظر گرفته شود ولی دورتموندی‌ها می‌گویند از رئال نترسیده و برای همه سناریوها آماده‌اند.

یولیان برانت، ستاره دورتموند، امروز به این اشاره کرد که ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و او و تیمش برای پنالتی‌ها کاملا آماده هستند.

برانت در این باره گفت:" بله، شکی نیست که به پنالتی زدن جلوی رئال فکر کرده‌ایم. این هم یک سناریو است. من شخصا اگر کار به پنالتی بکشد هیچ مشکلی برای پنالتی زدن ندارم و از همین حالا داوطلبم. این را همینجا می‌گویم که اگر پنالتی بزنم امکان ندارد از دست برود".

امروز دو ستاره دیگر دورتموند هم لحنی مشابه برانت داشتند. نیکو شلوتربک گفت دورتموند باید بدون کوچکترین ترسی با رئال بازی کند. کریم آدیمی هم اشاره کرد که او تمام سعی‌اش را خواهد کرد که مارکو رویس آخر بازی با شادی ورزشگاه را ترک کند تا خداحافظی‌اش شیرین‌تر شود و نه تونی کروس.

اعتماد به نفس یولیان برانت در آستانه فینال / ستاره دورتموند: به رئال پنالتی بزنم حتما گل می‌شود! 2