شنبه 8 اردیبهشت 1403

اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: 60 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج برای خدمت به مردم محروم به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرهنگ امیر حمزه محقق زاده روز یکشنبه 29 آبان ماه در حاشیه آئین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی (2) گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت، عمرانی، درمان و آموزش با هدف محرومیت‌زدایی و ارایه خدمات به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این رزمایش بیش از 300 نفر از بسیجیان و اقشار مختلف به مدت 10 روز فعالیت می کنند.

محقق زاده اظهار داشت: در این رزمایش همچنین 2 گروه پزشکی همراه با دارو در مناطق محروم و کمتر توسعه اعزام و خدمات درمانی رایگان را به روستاهای کم برخوردار و برخی از مناطق شهری این شهرستان ارائه می کنند.

وی بیان کرد: امروز گروه های جهادی گچساران در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، اجرای طرح‌های مربوط به آب و کشاورزی، رزمایش کمک مومنانه، ویزیت و خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بسیج در گام دوم انقلاب میدان دار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و جهادگران بسیجی به عنوان سفیران خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم نقش آفرینی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: همچنین بیش از 400 بسته معیشتی اعم از برنج، گوشت قرمز و.. در قالب این رزمایش به به ارزش 2 میلیارد ریال بین پاکبانان شهرداری و نیروهای خدماتی مراکز درمانی گچساران توزیع خواهد شد.

محقق زاده تصریح کرد: 13میلیاردو 495 میلیون ریال بسته معیشتی، وسایل کمک آموزشی و پزشکی امسال در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان از سوی سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.

وی افزود: این کالاها شامل یکهزار و 200 بسته معیشتی شامل مواد غذایی و 250 بسته نوشت افزار بوده است.

محقق زاده اظهار داشت: جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

محقق زاده افزود: در 2 ماه اخیر در برخی از نقاط کشور شاهد برخی حرکات بودیم که بر اثر آنها خون تعدادی از بسیحیان و مدافعان امنیت و وطن به زمین ریخته شد.

وی با اشاره به اینکه از 29 آبان الی پنج آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده گفت: بیش از 66 برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در زمینه‌های مختلف در این شهرستان برگزار می شود.

شهرستان 156 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام /

اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم گچساران 2