یک‌شنبه 8 مهر 1403

اعلام احیای جالوروسی با کامبک طوفانی در هشت دقیقه / سکوهای رم به ده‌روسی پشت کرد: نمی‌توانستی دانیله!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعلام احیای جالوروسی با کامبک طوفانی در هشت دقیقه / سکوهای رم به ده‌روسی پشت کرد: نمی‌توانستی دانیله!

رم امروز با بازگشتی طوفانی در هشت دقیقه ونزیا را شکست داد تا نشان دهد در دوران سرمربی جدیدش ایوان یوریچ احیا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رم امروز در خانه‌اش استادیو الیمپیکو دومین برد متوالی سری آ در دوران سرمربی‌گری ایوان یوریچ را به دست آورد تا نشان بدهد اخراج ده‌روسی و به خدمت گرفتن یوریچ تصمیم درستی بوده است.

رم البته کار سختی مقابل ونتزیا داشت. جالوروسی با اینکه در کل مسابقه حاکم میدان بود اما در دقیقه 44 با گلی که دریافت کرد نیمه اول را با شکست مقابل ونتزیا به پایان برد. در نیمه دوم هم به نظر می‌رسید باخت با تیم یوریچ یار نیست اما طوفانی هشت دقیقه‌ای باعث شد جالوروسی با بازگشتی رویایی به پیروزی برسد. آنها با گلهای کریستانته در دقیقه 75 و پیسیلی در دقیقه 83 موفق شدند 2-1 پیروز شوند.

این دومین برد پیاپی رم در دوران ایوان یوریچ در سری آ بود. این مربی از زمانی که جانشین ده‌روسی شده در سه بازی روی نیمکت جالوروسی نشسته و تا کنون باخت نداشته است. رم با یوریچ اودینزه را 3-0 شکست داده، سپس در لیگ اروپا مقابل اتلتیک به تساوی 1-1 رسید و امروز هم ونتزیا را برد. جالوروسی با این پیروزی 9 امتیازی شد و به نیمه بالای جدول سری آ رسید.

زمانی که در نیمه سپتامبر باشگاه حکم اخراج دانیله ده‌روسی را به او تحویل داد رم از 4 بازی خود تنها 3 امتیاز به دست آورده بود و این شرایط برای هواداران و روسای باشگاه غیر قابل قبول بود.

رم با یوریچ سه‌شنبه این هفته باید در خانه الفسبورگ سوئد به میدان برود. آنها یکشنبه آینده در سری آ مقابل مونزا قرار گرفته و یک هفته بعد در بازی‌ای مهم و دشوار باید مقابل اینتر بایستند.

اعلام احیای جالوروسی با کامبک طوفانی در هشت دقیقه / سکوهای رم به ده‌روسی پشت کرد: نمی‌توانستی دانیله! 2
اعلام احیای جالوروسی با کامبک طوفانی در هشت دقیقه / سکوهای رم به ده‌روسی پشت کرد: نمی‌توانستی دانیله! 3