سه‌شنبه 10 مهر 1403

اعلام اسامی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اعلام اسامی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر گروه جذب و هدایت استعداد‌های درخشان دانشگاه علامه‌طباطبائی بر اساس آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی دکتری»، پس از ارزیابی متقاضیان واجد شرایط، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه مقطع دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان) برای سال تحصیلی 1404-1403 در رشته‌های مشخص شده را اعلام کرد. مصاحبه معرفی‌شدگان در سهمیه استعداد...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر گروه جذب و هدایت استعداد‌های درخشان دانشگاه علامه‌طباطبائی بر اساس آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی دکتری»، پس از ارزیابی متقاضیان واجد شرایط، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه مقطع دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان) برای سال تحصیلی 1404-1403 در رشته‌های مشخص شده را اعلام کرد. مصاحبه معرفی‌شدگان در سهمیه استعداد درخشان همزمان با مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری سال 1404-1403 به صورت حضوری و در بازه زمانی 19 تا 27 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

روز و ساعت مصاحبه در کارت مصاحبه داوطلب قید شده است و داوطلبان کارت مصاحبه را می‌توانند از طریق پایگاه آزمون دانشگاه به نشانی azmoon.atu.ac.ir (بخش استعداد درخشان - بخش دریافت کارت مصاحبه) دریافت کنند.