چهارشنبه 13 تیر 1403

اعلام حمایت مجموعه جهادگران کشور از پزشکیان

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
اعلام حمایت مجموعه جهادگران کشور از پزشکیان

مجموعه جهادگران کشور با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم انتخابات اعلام کرد.

مجموعه جهادگران کشور ا صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم انتخابات اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه جهادگران کشور که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم با تشکیل 313 ستاد در سراسر کشور از محمد باقر قالیباف حمایت کرده بودند حالا در مرحله دوم انتخابات از مسعود پزشکیان حمایت کردند و با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند از کتر پزشکیان حمایت می‌کنیم که به عقب برنگردیم.

بخش‌هایی از این بیانیه به این شرح است:

ما در مجموعه جهادگران کشور که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم با تشکیل 313 ستاد در سراسر کشور از دکتر محمد باقر قالیباف حمایت کرده بودیم در مرحله دوم انتخابات از دکتر مسعود پزشکیان اعلام حمایت می‌کنیم.

ما از دکتر پزشکیان حمایت می‌کنیم که به عقب برنگردیم، به دهه 50 و 60 برنگردیم.

ما نمی‌خواهیم با روی کارآمدن تندروها جنگ فرسایشی دیگری بر مردم تحمیل شود ما نمی‌خواهیم کاسبان تحریم بر گرده ملت سوار شوند.

ما برای همه ایران و ایرانیان زندگی و آرامش می‌خواهیم ما از تندروی قشری گری و قشری نگری بیزاریم.

توصیه به جوان‌ها

ما از همه مردم بویژه جوان‌ها و نوجوان‌ها که آینده آنها به انتخاب امروزشان ارتباط مستقیم دارد دعوت می‌کنیم، اندکی تامل کنند تفکر کنند به صحنه انتخابات بیایند به کاندیدای مردم رای بدهند به دکتر پزشکیان رای بدهند تا اقلیت تندرو بر کشور حاکم نشود با رای به دکتر مسعود پزشکیان، آرامش زندگی و امید به آینده روشن را انتخاب کنید.

وهاب عزیزی

رئیس ستاد ملی جهادگران دکتر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری