دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اعلام خطر ملی‌پوش واترپلو: شرایط ما از تیم فوتبال دسته یکی هم بدتر است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
اعلام خطر ملی‌پوش واترپلو: شرایط ما از تیم فوتبال دسته یکی هم بدتر است

ملی‌پوش تیم ملی واترپلو ایران درباره وضعیت این تیم گفت: شرایط و امکانات یک تیم فوتبال لیگ دسته از تیم ملی واترپلو بهتر است و وضعیت تیم ملی از یک تیم ساده باشگاهی هم بدتر است.

مهدی یزدانخواه ملی‌پوش تیم ملی واترپلو ایران با اشاره به وضعیت نامشخص تیم ملی واترپلو، اظهار داشت: پس از کسب مقام چهارم آسیا که به ایران برگشتیم همچنان وضعیت نامشخصی در تیم داریم و حتی نمی‌دانیم اعضای تیم چه کسانی هستند. همه این مسائل در حالی است که می‌گویند 28 اسفند تیم باید برای مسابقات انتخابی جهانی به سنگاپور اعزام شود. اگر خبری در رشته واترپلو باشد، همیشه بازیکنان تیم ملی نفرات آخری هستند که با خبر می‌شوند. احتمالا همه در فدراسیون می‌دانند که قرار است چه اتفاقی بیافتد و چه کسی مربی ما باشد، اما ما خودمان نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: الکساندر چریچ مربی فوق‌العاده‌ای است که نیاز به تعریف من ندارد. تا خرداد می‌دانم که در اختیار تیم یونانی است و پس از آن هم نمی‌دانم که برای بازی‌های آسیایی او را داریم یا نه. احتمال دارد که بخواهند مربی ایرانی برای تیم بگذارند، ولی وحید رضایی که تا به حال مربی ما بوده، او هم اطلاعی از وضعیت تیم ندارد. در حرفه‌ای بودن خیلی مهم است که ما دکتر و مربی تغذیه داشته باشیم، ولی در یک تیم فوتبال ساده باشگاهی هم همه این امکانات مهیا است و ما توان نداریم که به صورت شخصی هم برای این مسائل هزینه کنیم.

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران درخصوص وضعیت ملی‌پوشان عنوان کرد: تیم ملی و بازیکنانش شرایط نامشخصی دارند، دیگر از مربیان تیم‌های باشگاه چه انتظاری می‌توان داشت؟ باید فکری برای این وضعیت کرد، زیرا ورشکاران ما کم‌کم در حال از دست دادن انگیزه هستند. خود من از زمانی که قراردادم با تیم خارجی تمام شده و به ایران بازگشتم هیچ تمرینی نداشتم و فقط یه مسابقه ساده دادم و حدود 12 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کردم. من بهترین بازیکن لیگ شدم، اما چیزی به من ندادند و تنها یه تشکر ساده انجام دادند. دیگر چه چیزی برای یک ورزشکار باید انگیزه شود؟ من اگر به این رشته ادامه می‌دهم فقط به خاطر عشقم به این رشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی