سه‌شنبه 3 مهر 1403

اعلام رسمی اینتر: بارلا حداقل یک ماه دور از میادین!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعلام رسمی اینتر: بارلا حداقل یک ماه دور از میادین!

با اعلام باشگاه اینتر، نیکولو بارلا به علت مصدومیت در سه دیدار آینده این تیم حضور نخواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، مصاف اینتر و میلان در حساس‌ترین بازی هفته پنجم رقابت های سری آ با برتری 2-1 شاگردان پائولو فونسکا به پایان رسید و این نتیجه باعث شد تا بدترین شروع اینزاگی با اینتر از زمان حضورش در نراتزوری رقم بخورد.

یکی از اتفاقات تلخ برای اینزاگی در بازی مقابل میلان، مصدومیت نیکولو بارلا هافبک ملی پوش آنها بود که منجر به تعویض او در دقیقه 74 بازی شد.

بارلا پس‌از برخورد با بازیکن میلان در میانه زمین، از ناحیه ران پای راست احساس درد کرد و بعد از مداوای پزشکان مشخص شد که قادر به ادامه بازی نیست.

با وجود آنکه در ظاهر به نظر نمی‌رسید این بازیکن دچار مصدومیت سنگینی شده باشد اما با اعلام رسمی باشگاه اینتر، او حداقل یک ماه نیاز به استراحت دارد و بنابراین علاوه بر بازی های ملی، سه بازی اینتر در هفته های آتی را نیز از دست خواهد داد.

البته که قرار است پزشکان اینتر هفته آینده برای بار دوم وضعیت او را ارزیابی کنند تا شاید بتوانند او را زودتر آماده بازگشت به میادین کنند.

گفتنی است اینتر در سه بازی آینده خود به ترتیب با تیم های اودینزه، تورینو در سری آ و با ستاره سرخ صربستان در لیگ قهرمانان اروپا دیدار خواهد کرد.