دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اعلام زمان شروع نیم فصل دوم و پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اعلام زمان شروع نیم فصل دوم و پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سهیل مهدی درباره زمان آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به تاریخ اتمام نیم فصل اول و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، به این دلیل که حدود 50 روز برای جام جهانی تعطیلی داشتیم، بین دو نیم فصل تعطیلی نداریم. بلافاصله بعد از اتمام دور رفت، یک هفته یا نهایت 8-9 روز بعد نیم فصل دوم را شروع می‌کنیم. اواخر ماه فکر می‌کنم بتوانیم دور برگشت...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سهیل مهدی درباره زمان آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به تاریخ اتمام نیم فصل اول و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، به این دلیل که حدود 50 روز برای جام جهانی تعطیلی داشتیم، بین دو نیم فصل تعطیلی نداریم. بلافاصله بعد از اتمام دور رفت، یک هفته یا نهایت 8-9 روز بعد نیم فصل دوم را شروع می‌کنیم. اواخر ماه فکر می‌کنم بتوانیم دور برگشت را آغاز کنیم.

وی درخصوص زمان نهایی شروع دور برگشت، توضیح داد: ما به یقین رسیده‌ایم، اما با توجه به دیدار معوقه هفته سیزدهم با یک روز بالا و پایین شدن زمان، از 29 یا 30 دی، نیم فصل دوم را شروع می‌کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درمورد زمان نقل و انتقالات زمستانی، گفت: نقل و انتقالات بلافاصله از فردای هفته پانزدهم شروع می‌شود. تیم‌ها می‌توانند جا به جایی بازیکن داشته و تیم خود را ترمیم کنند. آنگونه که مصوبه گرفته‌ایم فکر می‌کنم تا پایان هفته هجدهم پنجره باز است و تیم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام /