شنبه 31 شهریور 1403

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز برای کاهش بار ترافیک

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز برای کاهش بار ترافیک

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا از ترافیک پرحجم و روان در مسیرهای شمال به جنوب محور هراز خبر داد و گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور، محدودیت‌هایی در این محور اعمال خواهد شد که این تصمیم با توجه به پیش‌بینی افزایش ترافیک در ساعات آینده اتخاذ شده است.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ بهروز خانپور، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور هراز اظهار داشت: در محدوده تونل تکاور تا آب اسک، ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است. با توجه به پیش‌بینی افزایش بار ترافیکی در ساعات آینده، برای جلوگیری از تشدید ترافیک و تسهیل در تردد، محدودیت‌هایی در مسیر جنوب به شمال محور هراز، در محدوده پلور (لاسِم)، اعمال خواهد شد.

ایرنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: این محدودیت‌ها به منظور کاهش بار ترافیک و تخلیه مسیر لاریجان تا پلور وضع شده است، رانندگان در هنگام سفر با آرامش و رعایت قوانین رانندگی کنند تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

خانپور درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور چالوس ادامه داد: در حال حاضر تردد در محور چالوس، پرحجم اما روان گزارش شده است، همچنین، در ارتفاعات این محور، شرایط جوی با مه‌گرفتگی غلیظ همراه است که می‌تواند دید رانندگان را کاهش دهد.

وی از رانندگان درخواست کرد که ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند. علاوه بر این، توصیه کرد که رانندگان پیش از حرکت، از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مختلف مطلع شوند تا با مدیریت بهتری در مسیرهای پرترافیک حرکت کنند.

233217

کد خبر 1960684