شنبه 31 شهریور 1403

اغتشاشات اخیر نتیجه رهاسازی فضای مجازی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اغتشاشات اخیر نتیجه رهاسازی فضای مجازی است

آیت‌الله حسینی گفت: این رهاسازی‌ها و بی‌توجهی‌ها در گذشته نتیجه آن می شود عده ای قلیلی که در خیابان ها آشوب می کنند و این خسارت بار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آیت‌الله سیدنصیر حسینی در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد سراسری تولید و محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر محتواها در فضای مجازی متناسب با قوانین کشور نباشد به باطلاقی برای جوانان تبدیل می شود که بیرون آمدن از آن سخت خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه ملی گفت: مردم از پلتفرم های داخلی استقبال کرده و مسئولان می بایست فضا را بیشتر تا کارکردها افزایش پیدا کنند. آیت‌الله سیدنصیر حسینی برگزاری رویدادهای تولید محتوای بسیج را ارزشمند عنوان و تاکید کرد: ضرورت دارد جوانان ما در این حوزه سد مستحکمی در مقابل دشمن در این حوزه باشند زیرا دنیایی از استکبار و استعمار در مقابل ایران ایستاده اند. وی رهاسازی افکار، کودکان و جوانان را در فضای مجازی خطرناک ارزیابی کرد و گفت: این رهاسازی ها و بی توجهی ها در گذشته نتیجه آن می شود عده ای قلیلی که در خیابان ها آشوب می کنند و این خسارت بار است. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتن یک دشمن را هم مهم عنوان کرد و ابراز داشت: ضروری است با تولید محتوای متناسب از فضا سازی ذهنی دشمن بر روی جوانان جلوگیری شود. وی گفت: ایرانی‌ها اگر اراده کنند کاری را انجام دهند حتما نتیجه می گیرند و ضروری است در حوزه فضای مجازی با تلاش مناسب و تولید محتوای خوب در جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن پیروز شوند. انتهای پیام /