افتتاح نوروزگاه در قلعه فلکالافلاک
نوروزگاه در قلعه فلکالافلاک افتتاح شد.
احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در آیین افتتاح نوروزگاه در محوطه تاریخی قلعه فلکالافلاک اظهار کرد: کمیته نظارت و ارزیابی بر خدمات سفر مرتب بهصورت سرزده از مکانها و اماکن اقامتی مسافران نوروزی در استان بازدید میکنند و علاوه بر ارائه گزارش روزانه وظیفه دارند هرگونه نواقصی را اطلاع دهند تا هیچ خللی در ارائه خدمات به هموطنان عزیز حادث نشود.
وی با بیان اینکه پیرو ستاد خدمات سفر از حدود دو ماه پیش جلسات متعددی در استان برگزار شده است، بیان کرد: به همت ادارهکل میراثفرهنگی لرستان در مجموعه تاریخی قلعهفلکالافلاک تمهیدات و برنامههای فرهنگی و هنری متعددی تدارک دیده شده است و این مجموعه تاریخیفرهنگی در سطح کشور منحصربهفرد بوده که امروز نوروزگاه در محوطه این قلعه زیبا افتتاح شد و قطعا با زحمات میراثفرهنگی لرستان و همه دستگاههای اجرایی، اوقات خوشی برای مسافران نوروزی فراهم کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: روز گذشته 15 هزار و 910 نفر مسافر نوروزی در استان اسکان پیدا کردند که آمار خوبی است و قطعا در روزهای آینده استقبال بیشتر خواهد شد و با آمادگی کامل پذیرای هموطنان هستیم.
انتهای پیام