یک‌شنبه 7 تیر 1405

افت فشار آب در تهران؛ ماجرا چیست؟ً!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع

بر اساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، با تداوم شرایط اقلیمی در ماه‌های گرم پیش رو که به طور طبیعی ماه‌های خشک و کم‌بارش محسوب می‌شوند، امکان بهره‌برداری مستمر از منابع آبی سدهای تهران به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.