یک‌شنبه 1 مهر 1403

افزایش سرسام‌آور قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
افزایش سرسام‌آور قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان!

رئال مادرید برای کسب پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت، در حالی که دورتموند به دنبال کسب دومین قهرمانی خود در ومبلی در تاریخ 1 ژوئن است.

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم تاکنون در لیگ برتر اروپا عملکردهای درخشانی داشته‌اند و رسیدن به ومبلی برای هر دو تیم، بسیار ارزشمند است. هواداران مشتاقانه منتظر سوت شروع بازی هستند و کسانی که نمی‌توانند بازی را از نزدیک ببینند، برنامه‌ریزی می‌کنند تا بازی را با دوستان و عزیزان خود تماشا کنند. اما افراد خوش‌شانسی که موفق به گرفتن بلیت فینال شدند چی؟

چه تعداد بلیت برای هواداران رئال مادرید و بوروسیا دورتموند در ومبلی اختصاص داده شده است؟ به هر دو تیم شرکت کننده 25 هزار بلیط از مجموع ظرفیت 86600 نفری برای فینال لیگ قهرمانان اختصاص داده شده است و 10 هزار بلیت برای هواداران بی‌طرف در دسترس قرار گرفته شده است.

قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان چند است؟ قیمت بلیت توسط یوفا در آوریل 2024 اعلام شد.

قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان: صندلی‌های پشت دروازه - 60 پوند (76 دلار) دسته 3 - 160 پوند (204 دلار) دسته 2 - 430 پوند (548 دلار) دسته 1 - 610 پوند (777 دلار)

امسال هیچ پلتفرم رسمی فروش مجدد بلیت وجود ندارد، این یعنی هوادارانی که نمی‌توانند بروند باید به جای آن پول خود را پس بگیرند.

تقاضا برای این بازی بسیار زیاد بوده است، وب‌سایت فروش مجدد بلیت استاب‌هاب چند روز قبل از بازی چند صندلی باقی مانده را با قیمت نزدیک به سه هزار یورو فهرست کرده است، در حالی که قیمت صندلی‌های بهتر بیش از بیست هزار یورو است.

افزایش سرسام‌آور قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان! 2