سه‌شنبه 19 تیر 1403

افزایش صندوق‌های مستقر در حسینیه ارشاد به علت ازدحام رأی دهندگان / تبلیغات غیرقانونی نماینده زن مجلس برای سعید جلیلی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
افزایش صندوق‌های مستقر در حسینیه ارشاد به علت ازدحام رأی دهندگان / تبلیغات غیرقانونی نماینده زن مجلس برای سعید جلیلی

برای تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی از رأی دهندگان یک صندوق دیگر به صندوق‌های مستقر در حسینیه ارشاد افزوده شد و فرآیند اخذ رأی با 6 صندوق در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از صبح امروز فرآیند اخذ رأی در حسینیه ارشاد با 4 صندوق ثابت و یک صندوق سیار در حال انجام بود اما با غروب آفتاب و کاهش دمای هوا از ساعاتی قبل صف طولانی رأی دهندگان در مقابل حسینیه ارشاد شکل گرفت.

بنابر گزارش ایسنا، به همین دلیل برای تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی از رأی دهندگان یک صندوق سیار دیگر به صندوق های مستقر در حسینیه ارشاد افزوده شد و فرآیند اخذ رأی با 6 صندوق در حال انجام است.

ستاد انتخابات استان قزوین به ستاد تبلیغاتی جلیلی تبدیل شد

بنابر روایت انتخاب، ویدیویی از تبلیغات غیرقانونی فاطمه محمدبیگی، نماینده زن در قزوین و حامی سعید جلیلی در محل ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران منتشر شده است. وی می گوید: مبادا گروهی رای بیاورند که کارنامه آنها در دهه 90 در تولید مسکن نامناسب بوده، در حوزه مبارزه با فساد بد عمل کرده است. این نماینده افزود: نه به دولت سوم روحانی و نه به عقب گرد را شعار خود می دانم و از مردم میخواهم به کاندیدای جریان انقلابی رای دهند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1928920
افزایش صندوق‌های مستقر در حسینیه ارشاد به علت ازدحام رأی دهندگان / تبلیغات غیرقانونی نماینده زن مجلس برای سعید جلیلی 2