یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

افزایش وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید / اختصاص 500 میلیارد تومان برای پرداخت وام‌ها + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
افزایش وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید / اختصاص 500 میلیارد تومان برای پرداخت وام‌ها + فیلم

مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تسهیلات دانشجویی برای سال تحصیلی جدید گفت: صندوق رفاه دانشجویان تا جایی که امکانات دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تسهیلات رفاهی را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا دانشجویان بدون دغدغه معیشتی بتوانند به تحصیل بپردازند. وی افزود: در سال تحصیلی جدید برای وام‌های دانشجویی و خوابگاه دانشجویی تمهیدات...

مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تسهیلات دانشجویی برای سال تحصیلی جدید گفت: صندوق رفاه دانشجویان تا جایی که امکانات دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تسهیلات رفاهی را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا دانشجویان بدون دغدغه معیشتی بتوانند به تحصیل بپردازند.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید برای وام‌های دانشجویی و خوابگاه دانشجویی تمهیدات خوبی اندیشیده شده است. گنجی اضافه کرد: برای ثبت نام وام‌های دانشجویی پس از اعلام سازمان سنجش و نهایی شدن اسامی دانشجویان فعالیت خودمان را آغاز می‌کنیم و پس از معرفی اسامی از سوی دانشگاه‌ها وام‌های ثبت نامی به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام‌های دانشجویی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین افزایش وام در حوزه وام مسکن متاهلی است که با توجه به قانون حمایت از جوانی جمعیت به 70 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و بقیه وام‌ها هم رشد خوبی نسبت به سال‌های قبل داشته است.

گنجی خاطرنشان کرد: بودجه صندوق رفاه دانشجویان در مجموعه 1000 میلیارد تومان است و در نیمسال تحصیلی اول سال جدید حدود 500 میلیارد تومان برای وام‌ها در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: بودجه‌های اختصاص داده شده دانشگاهها برای پرداخت وام‌های دانشجویی متفاوت است و مشکلی برای پرداخت وام‌ها نداریم.