سه‌شنبه 17 مهر 1403

افزایش 15 درصدی ترافیک مرسولات پستی در شش ماه نخست 1403

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
افزایش 15 درصدی ترافیک مرسولات پستی در شش ماه نخست 1403

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد احمدی با تبریک روز جهانی پست اظهار کرد: روزانه 700 تا 750 هزار مرسوله در سراسر کشور توزیع می‌شود و توزیع این مرسولات را حدود شش هزار نفر در مناطق شهری و حدود چهار هزار نفر در مناطق روستایی به عهده دارند. مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به افزایش فناوری‌ها در عملیات پست اشاره و تاکید کرد: زیرساخت‌هایی در پست در حال شکل گیری است که دستیار پستی هوشمند...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد احمدی با تبریک روز جهانی پست اظهار کرد: روزانه 700 تا 750 هزار مرسوله در سراسر کشور توزیع می‌شود و توزیع این مرسولات را حدود شش هزار نفر در مناطق شهری و حدود چهار هزار نفر در مناطق روستایی به عهده دارند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به افزایش فناوری‌ها در عملیات پست اشاره و تاکید کرد: زیرساخت‌هایی در پست در حال شکل گیری است که دستیار پستی هوشمند بر اساس آن ایجاد خواهد شد تا به مردم خدمت دهد.

احمدی گفت: سرانه مرسولات پستی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورهاست که این عدد در کشورهای پیشرفته حدود 500 و در کشور ما عددی غیرقابل دفاع یعنی زیر 10 است که باید با فرهنگسازی بیشتر افزایش یابد.