جمعه 7 اردیبهشت 1403

افسوس کنعانی از زدن سوپر گل (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
افسوس کنعانی از زدن سوپر گل (عکس)

مدافع تیم ملی فرصت مناسبی برای گلزنی مقابل سنگال به دست آورد که تبدیل به گل نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی‌روش در شرایطی نیمه اول دیدار مقابل سنگال را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند که حریف آنها دو موقعیت جدی در نیمه نخست از دست داد و سید حسین حسینی با واکنش‌های خود نگذاشت دو ضربه تبدیل به گل شود، اما قبل از این دو فرصت، شانس گلزنی ایران توسط کنعانی‌زادگان هدر رفت.

تیم ملی ایران که در لحظات ابتدایی کنترل بازی را در دست داشت، در دقیقه 10 روی توپ ارسالی از جناح راست زمین صاحب یک فرصت مناسب گلزنی شد که محمدحسین کنعانی‌زادگان علی‌رغم قرار گرفتن در مقابل دروازه سنگال، با شوت محکم توپ را به بیرون زد.

کنعانی‌زادگان که روی یک ضربه شروع مجدد تا محوطه جریمه سنگال پیش آمده بود، این شانس را داشت تا یک گل ارزشمند در این دیدار تدارکاتی بزند، اما شوت روی پای او به شکل خطرناکی از روی دروازه راهی اوت شد.

این مدافع که پس از یک نمایش خوب در دیدار مقابل اروگوئه و یک نیمه تاثیرگذار برابر سنگال، در شروع نیمه دوم بازی امروز جای خود را به مرتضی پورعلی‌گنجی داد، در هفت مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر چهار گل به ثمر رسانده و نشان داده در کنار کارهای دفاعی، حضور موثری در زمان حملات دارد ولی این شانس را برابر سنگال به دست نیاورد.

عکس: نعیم احمدی

افسوس کنعانی از زدن سوپر گل (عکس) 2