دوشنبه 28 خرداد 1403

افشای اسرار قتل 4 دختر جوان؛ راننده تاکسی، قاتل سریالی بودد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
افشای اسرار قتل 4 دختر جوان؛ راننده تاکسی، قاتل سریالی بودد

اسرار قتل 4 دختر جوان در یکی از شهر‌های اوگاندا با دستگیری یک راننده تاکسی فاش شد. این مرد اعتراف کرده که با کمک همدستانش، دختران را ربوده و پس از اجرای نقشه شوم‌شان آن‌ها را به قتل می‌رساندند.

چند ماه پیش، پلیس در جریان کشف جسد دختری جوان در شهر روکیگا در اوگاندا قرار گرفت. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که دختر جوان ابتدا هدف تجاوز قرار گرفته و پس از سرقت اموالش، خفه شده است. در ادامه معلوم شد که این دختر چند روز پیش از خانه خارج و ناپدید شده و خانواده‌اش پلیس را در جریان ناپدید شدن او قرار داده بودند.

به گزارش همشهری آنلاین، در تحقیقات بعدی پلیس معلوم شد که مقتول آخرین بار پس از خروج از خانه سوار بر یک تاکسی تلفنی شده بود. در حالی که تحقیقات برای شناسایی راننده تاکسی آغاز شده بود، اجساد 3 دختر دیگر نیز در نقاط مختلف شهر و حتی در بیرون شهر در میان بوته‌ها کشف شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که همگی آن‌ها هدف تجاوز قرار گرفته و سپس کشته شده بودند.

پلیس که مطمئن بود تمامی قتل‌ها به هم ارتباط دارند، تحقیقات خود را ادامه داد و توانست رد یک راننده تاکسی را در این جنایات پیداا کند. این مرد 32 ساله که کایزاک نیاگابا نام دارد و راننده تاکسی تلفنی است از طریق ردیابی گوشی موبایل یکی از قربانیان به نام ناسالی جنینا، شناسایی شد و در مخفیگاهش از سوی پلیس بازداشت شد.

در بازجویی‌ها، پلیس متوجه شد که او با چند نفر از دوستانش باندی تشکیل داده بودند و دختران جوان را سوار تاکسی می‌کردند و در بین راه آن‌ها را می‌ربودند. آن‌ها طعمه‌هایشان را به مناطق خلوت و حاشیه شهر برده و به آن‌ها تجاوز می‌کردند و با کشیدن پلاستیک بر سرشان آن‌ها را خفه می‌کردند. اعضای این باند سپس اموال قیمتی قربانیان را سرقت کرده و اجساد را در گوشه‌ای از شهر و یا در بین بوته‌ها رها می‌کردند.

با دستگیری ایزاک و اعتراف او به قتل 4 دختر، تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای باند و شناسایی قربانیان دیگر ادامه دارد.

از میان اخبار

ماجرای ویدیو خودسوزی در میدان انقلاب

جزییات تعطیلی ادارات این استان‌ها