سه‌شنبه 3 مهر 1403

النصر در پی رهایی از شر ملی‌پوش اسپانیایی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
النصر در پی رهایی از شر ملی‌پوش اسپانیایی!

باشگاه النصر تلاش می‌کند تا آیمریک لاپورت را به یکی از تیم‌های خواهانش قرض بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کاسترو، سرمربی تیم فوتبال النصر، از مدیریت باشگاه درخواست کرده است تا آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی تیم را در دوره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند.

باشگاه النصر تابستان گذشته با لاپورت، که همراه با منچسترسیتی به قهرمانی اروپا و انگلستان دست یافته بود، قراردادی تا سال 2026 امضا کرد. طبق گفته منابع خاص "الریاضیه"، کاسترو این درخواست را بر اساس گزارش فنی که چهارشنبه به مسئولان تیم ارائه کرده، مطرح کرده است.

بر اساس اعلام همین منابع، لاپورت در النصر سالانه 15 میلیون دلار حقوق دریافت می‌کند، ضمناً امتیازات مالی دیگر نیز در قراردادش ذکر شده است. مدیریت النصر اکنون منتظر دریافت پیشنهادات برای این مدافع اسپانیایی است که ده روز دیگر با تیم ملی اسپانیا در جام ملت‌های اروپا 2024 در آلمان شرکت خواهد کرد.

لاپورت به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای به خاطر "رفتار ناپسند" و حمله به بازیکن تیم الریاض در جریان رقابت‌های لیگ روشن سعودی، در فینال جام پادشاهی که النصر در ضربات پنالتی به الهلال باخت، غایب بود. همچنین او در رقابت‌های آسیایی در دیدار مقابل العین در مرحله یک‌چهارم نهایی که النصر باز هم در ضربات پنالتی برابر تیم اماراتی شکست خورد، اخراج شد.