یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

الهامی بازهم یک تیم بحران‌زده تحویل گرفت؛/ ساکت روی نیمکت نساجی می‌خواهد ناجی باشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الهامی بازهم یک تیم بحران‌زده تحویل گرفت؛/ ساکت روی نیمکت نساجی می‌خواهد ناجی باشد

ساکت الهامی پس از یک سال و نه ماه و 14 روز، برای مرتبه سوم به نیمکت نساجی برگشت.

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران فاصله حضور در جمع بزرگان آسیا در جام باشگاه‌ها و قرار گرفتن در منطقه سقوط را در کمتر از سه ماه تجربه کرد. سرخپوشان شمالی این روزها در قعر جدول جا خوش کرده‌اند و هواداران این تیم به شدت نگران آینده نساجی هستند. ساکت الهامی اگر نه محبوب‌ترین، یکی از مربیان پر طرفدار در مازندران است. ساکت بعد از جدا شدن مهدی رحمتی یکی از گزینه‌های مد نظر هواداران بود اما لوکاس آلکاراس اسپانیایی جایگزین رحمتی شد.

بعد از دیدار مقابل مس رفسنجان در وطنی و شکست سه بر صفر، سکوهای این ورزشگاه نام الهامی را فریاد زدند و از او خواستند به تیمش بازگردد. کمتر از سه روز بعد، الهامی به عنوان سرمربی نساجی معرفی شد و دوباره سکان هدایت کشتی طوفان زده نساجی را برعهده گرفت. جالب اینکه قطع همکاری قبلی بین نساجی و ساکت پس از شکست مقابل مس رفسنجان بود و آغاز همکاری جدید او هم بعد از باخت مقابل مس رفسنجان انجام شد.

الهامی امروز برای اولین بار در ورزشگاه کارگران پا روی چمن گذاشت تا شمالی‌ها را آماده رقابت حساس در سیرجان و مقابل گل‌گهر کند. در اولین حضور الهامی اعضای این تیم به استقبال او آمدند و او در مقابل دوربین خبرنگاران و به خبرنگار "ورزش سه" تنها با جمله "خدا کند شرمنده مردم قائمشهر نشوم"، به سمت محل تمرین این تیم رفت. الهامی درست شبیه به پیوستن قبلی نساجی بحران زده را تحویل گرفته و اگر ببرها را از این وضعیت نجات دهد، بدون شک محبوب‌ترین مربی سکوهای وطنی خواهد بود.

الهامی بازهم یک تیم بحران‌زده تحویل گرفت؛/ ساکت روی نیمکت نساجی می‌خواهد ناجی باشد 2