جمعه 13 مهر 1403

الکساندر نوبل جانشین تراشتگن / دروازه‌بان شماره یک آلمان انتخاب شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الکساندر نوبل جانشین تراشتگن / دروازه‌بان شماره یک آلمان انتخاب شد

شبکه ZDF می‌گوید یولیان ناگلزمان تصمیم نهایی خود را گرفته و الکساندر نوبل دروازه‌بان اول آلمان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان مصدومیت شدید مارک آندره تراشتگن تیم ملی آلمان مثل باشگاه او بارسلونا با سوالی بزرگ مواجه شده است: جانشین تراشتگن در درون دروازه چه کسی باید باشد؟

در آلمان ادعا می‌شد که ناگلزمان، سرمربی تیم ملی، اعتقادی به گزینه‌هایی مثل نوبل و بائومن ندارد. در نتیجه ادعا می‌شد که شاید مانوئل نویر از بازنشستگی برگشته و بار دیگر محافظت از دروازه مانشافت را به عهده بگیرد.

امروز ناگلزمان فهرست تیم ملی آلمان برای دو دیدار مقابل بوسنی و هلند در ماه اکتبر را اعلام کرد. او اولیویه بائومن، الکساندر نوبل و ینس بلاسویچ را به تیم ملی دعوت کرده است.

درحالیکه دعوت از بلاسویچ در آلمان یک شگفتی تلقی می‌شود ولی شبکه ZDF در گزارشی اعلام کرد ناگلزمان تصمیم نهایی خود را گرفته و دروازه‌بان آینده تیم ملی آلمان را انتخاب کرده است. او کسی نیست جز الکساندر نوبل.

دروازه‌بان 28 ساله‌ای که محافظت از دروازه اشتوتگارت را بر عهده دارد. جالب اینکه ناگلزمان پیش از یورو نوبل را به عنوان دروازه‌بان چهارم انتخاب کرد و بائومن، دروازه‌بان هوفنهایم، را به او ترجیح داده بود تا بائومن دروازه‌بان سوم مانشافت باشد.

اما اولیویه بائومن 34 ساله است و نمی‌تواند گزینه‌ای برای آینده باشد. ناگلزمان الکساندر نوبل را بهترین گزینه برای جام جهانی آینده می‌بیند و از اینکه او با اشتوتگارت در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و می‌تواند تجربیات گرانبهایی بیندوزد بسیار خوشحال است.

الکساندر نوبل جانشین تراشتگن / دروازه‌بان شماره یک آلمان انتخاب شد 2
الکساندر نوبل جانشین تراشتگن / دروازه‌بان شماره یک آلمان انتخاب شد 3