چهارشنبه 4 مهر 1403

الکسیا پوتیاس تا 2026 در بارسلونا / رسمی: کاپیتان بارسا دو ساله تمدید کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الکسیا پوتیاس تا 2026 در بارسلونا / رسمی: کاپیتان بارسا دو ساله تمدید کرد!

باشگاه بارسلونا اعلام کرد قرارداد الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان باشگاه را دو ساله تمدید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد الکسیا پوتیاس، کاپیتان زنان بارسا و برنده دو توپ طلای زنان، تابستان امسال به پایان می‌رسید و هواداران نگران بودند ستاره بزرگی که از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ زنان یاد می‌شود با بارسا تمدید نکرده و جدا شود.

امروز این نگرانی‌ها برطرف شد و باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که قرارداد پوتیاس را دو سال دیگر تمدید کرده و او تا 30 ژوئن 2026 بازیکن بارسلونا خواهد بود. در این قرارداد بند تمدید یک ساله هم گنجانده شده است.

در گزارش بارسلونا درباره تمدید قرارداد اشاره شده که پوتیاس، ستاره ای که در سالهای 2021 و 2022 به توپ طلا دست پیدا کرده و کاپیتان تیم زنان بارسلونا و تیم ملی زنان اسپانیا است، امروز با حضور در باشگاه و در حضور رئیس بارسا، خوان لاپورتا، تمدید قراردادش را امضا کرد.

پوتیاس با پیراهن بارسلونا 189 گل به ثمر رسانده و هیچ فوتبالیست زنی در تاریخ باشگاه به این رکورد حتی نزدیک هم نشده است. رکوردی که در دو سال آینده مسلما بیشتر هم خواهد شد.

الکسیا پوتیاس با پیراهن بارسلونا 29 جام قهرمانی به دست آورده و از رکورد قبلی که با 28 قهرمانی در اختیار ملانی سرانو بود گذشته است. او به زودی می‌تواند تعداد جامهایش را به عدد 30 برساند چرا که بارسا شانس زیادی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا دارد.

الکسیا پوتیاس تا 2026 در بارسلونا / رسمی: کاپیتان بارسا دو ساله تمدید کرد! 2
الکسیا پوتیاس تا 2026 در بارسلونا / رسمی: کاپیتان بارسا دو ساله تمدید کرد! 3