سه‌شنبه 10 مهر 1403

الکسیس مک‌آلیستر:/ لیورپول کری نمی‌خواند، جام می‌خواهد و می‌برد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الکسیس مک‌آلیستر:/ لیورپول کری نمی‌خواند، جام می‌خواهد و می‌برد

الکسیس مک‌آلیستر در آستانه بازی لیورپول مقابل بولونیا گفت لیورپول هدفی جز فتح جامها ندارد ولی ترجیح می‌دهد بدون حرف و در عمل موفق شود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب هفته دوم لیگ قهرمانان را با بازی خانگی مقابل بولونیا آغاز می‌کند. تیم آرنه اشلوت در هفته اول رقابتها نتیجه‌ای خارق‌العاده به دست آورد و موفق شد میلان را در سن‌سیرو 3-1 در هم بکوبد.

برد لیورپول مقابل میلان چند روز بعد از اولین شکست فصل آنها مقابل ناتینگهام فارست اتفاق افتاد. شاگردان اشلوت بعد از آن سه بازی پیاپی دیگر را هم بردند و امیدوارند فردا شب در آنفیلد روند پیروز‌ی‌هایشان ادامه داشته باشند.

الکسیس مک‌آلیستر که به همراه آرنه اشلوت در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور پیدا کرده بود با اعتماد به نفس بسیار بالا از موفقیت لیورپول گفت.

* بعد از باخت به فارست چهار بازی پیاپی را بردید. چه واکنشی! بله، برای خودمان هم مهم بود که به خودمان و به همه نشان بدهیم که وقتی یک بار لغزش می‌کنیم چطور به آن واکنش نشان می‌دهیم. به نظرم کارمان حرف نداشت. بگذارید اینطور بگویم که روی بعضی جزئیات کار کردیم. از آن بازی اصلا راضی نبودیم و از نتیجه‌اش هم همینطور.

* اسکواد این فصل لیورپول چقدر نسبت به فصل پیش قوی‌تر شده؟ من می‌توانم خیلی ادعاها بکنم ولی بهتر است که به جای حرف زدن در عمل نشان بدهیم. دو صد گفته چون نیم کردار نیست. به نظرم تیم فوق‌العاده‌ای داریم همانطور که فصل پیش هم تیم فوق‌العاده‌ای داشتیم.

* با صحبتهای رودری و آلیسون درباره فشار بیش از حد به بازیکن‌ها موافقی؟ آنها همه حرفها را زدند و چیز دیگری نمی‌شود اضافه کرد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما همه عاشق فوتبالیم. و البته خسته‌ایم چون تعداد بازی‌ها خیلی بالا است. باید همه طرفهای ذی‌نفع با هم ارتباط بیشتری داشته باشد. بهترین راه برای پیش رفتن این است.

* در این فصل چه عناوینی را هدف گرفته‌اید؟ ما تیم درخشانی داریم. بازیکنان درجه‌یک و مربی درجه‌یک. وقتی برای لیورپول بازی می‌کنید باید در اوج باشید. چیزی که ما می‌خواهیم این است. بالای بالا بودن.

* احیا شدن لوئیس دیاز در دوران آرنه اشلوت؟ لوئیس می‌داند که آمار گلزنی برای مهاجمان و وینگرها چقدر مهم است. خیلی خوشحالم که او دارد گل می‌زند و پاس گل می‌دهد. لوئیس برای ما عالی بوده و می‌تواند بهتر هم بشود.

الکسیس مک‌آلیستر:/ لیورپول کری نمی‌خواند، جام می‌خواهد و می‌برد 2