یک‌شنبه 17 تیر 1403

الکس بائنا:/ با این سوالات ستاره اسپانیا را می‌کُشید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الکس بائنا:/ با این سوالات ستاره اسپانیا را می‌کُشید!

الکس بائنا، هافبک اسپانیا، می‌گوید رسانه‌ها باید از سوالات پیرامون شایعه انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا دست بردارند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره‌های اسپانیا در یورو 2024 نیکو ویلیامز است که در بازی مقابل گرجستان یکی از گلزنان تیمش بود.

او همراه لاروخا به مرحله یک چهارم نهایی یورو صعود کرده و باید فرداشب به مصاف تیم ملی آلمان برود. ویلیامز با توجه به درخششی که داشته مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفته و گفته می‌شود که باشگاه بارسلونا جدی‌ترین مشتری این ستاره جوان است.

الکس بائنا، بازیکن اسپانیا، پیش از بازی با آلمان از رسانه ها درخواست کرده از ویلیامز جوان درمورد آینده‌اش سوال نپرسند و او را عصبانی نکنند.

هافبک اسپانیا درباره شرایط تیم قبل از بازی فردا گفت: "ما جو بسیار خوبی داریم. ترکیبی از افرادی داریم که همه جام‌های ممکن را برده‌اند مانند دنی کارواخال، ناچو، آلوارو موراتا، خوسلو و بازیکنان جوانی مانند من، فران تورس، لامینه یامال و نیکو ویلیامز... آن‌ها همیشه می‌خندند و با یکدیگر شوخی می‌کنند. این در ترکیب قابل مشاهده است و نتایج خوبی را به ارمغان می‌آورد.

فینال زودهنگام؟ برای بردن یورو باید بهترین‌ها را شکست داد. روند جدول بد است، چون اگر اول شوید با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنید و اگر دوم شوید، با تیم‌هایی بازی می‌کنید که خیلی بزرگ نیستند. اگر می‌خواهید برنده شوید، باید بهترین‌ها را شکست دهید.

آماده برای مسابقه؟ ما از هیچ کس نمی‌ترسیم. در فرم خوبی هستیم و فقط یک گل دریافت کرده‌ایم و آن هم گل به خودی بود. مهم این است که فقط روی خودمان تمرکز کنیم. ما باید با وجود یکسری تغییرات به شیوه‌ای که همیشه بازی می‌کردیم، بازی کنیم. ما باید به پرس کردن و بازی هجومی ادامه دهیم. بازی مقابل ایتالیا بهترین بازی ما بود و باید در همین مسیر ادامه دهیم. جانلوئیجی دوناروما بسیار خوب عمل کرد اما بهترین بازی ما بود.

بازیکن مورد علاقه تو از اسپانیا؟ داخل زمین پدری. او سال سختی را پشت سر می گذارد. بازی مقابل او سخت است. پدری در حال حاضر خودش را پیدا کرده است. خارج از زمین هم مارک کوکوریا، او شخصیت فوق العاده ای است. من او را کمی می‌شناختم، اما وقتی با او زندگی می‌کنید، می‌دانید که او بی نظیر است. من همیشه او را دوست داشتم و هیچ اشتباهی نمی‌کند.

شایعات پیرامون نیکو ویلیامز و بارسلونا؟ در حالی که ما مصاحبه‌های زیادی انجام می‌دهیم، خبرنگاران سوال می پرسند. یک عده هستند که واقعا اعصاب نیکو را به هم می‌ریزند... با این همه سوال دارند نیکوی بیچاره را می‌کُشند. بیچاره باید همیشه حوصله داشته باشد که از او همین چیزها را بپرسند.

لامینه یامال؟ من خودم را جوان می‌دانم و شش سال از او بزرگتر هستم. وقتی 16 ساله بودم، در تیم ویارئال بودم و یورو را روی مبل تماشا می‌کردم. این مرد در اسپانیا بهترین است. او 16 سال دارد و فکر می‌کنم او این مسابقات را به عنوان کسی میبیند که همراه دوستانش در یک بازی دورهمی حضور دارد. بدون نگرانی به زمین می‌رود و می‌خندد. او فردا آنتونیو رودیگر را پیش رو دارد و انگار که قرار است با پسرعمویش بازی کند.

الکس بائنا:/ با این سوالات ستاره اسپانیا را می‌کُشید! 2